Til: Ejerne af Brasserie Belli
Havde egentlig opgivet, at brokke mig over en rædselsfuld oplevelse på
Brasserie Belli i Århus, men har lige snakket med "konen" om, at vi
igen skulle ud at spise og hun sagde: "På Belli sætter jeg aldrig mere
mine fødder" - ja, det er jo ikke godt for en restaurant at samle på
så dårlige oplevelser!
Lidt om "oplevelsen"
Havde bestilt bord til kl. 19.30 d. 18.5 og vi ankom 3 personer. Vi
havde inviteret en forretningsforbindelse med, da vi tidligere har
været tilfredse med Brasserie Belli. Ved ankomst, ca 5 minutter før
det aftalte tidspunkt, blev vi mødt af Ronald (det har jeg senere
fundet ud af via foto fra jeres hjemmeside. Han er vist endda en af
ejerne?). Bordet var ikke klart, men vi var jo også 5 min for tidligt
på den. Til gengæld var det pinligt og uacceptabel at vores inviterede
gæst blev overfuset af Ronald, da han kom til at skubbe til noget
bestik, mens Ronald var ved at dække vores bord. Vores gæst blev
meget, meget fornærmet over denne utilstedelige opførsel.
Bordet blev dog dækket og så ventede vi - ventede og så måtte vi
spørge efter et menukort. Fik det og så skete der absolut intet -
andre borde blev betjent. Også gæster der ankom senere - vi bare
ventede og ventede
Ja, så gik vi!!!!
Nok var der travlt grundet George Michael koncert, men vel ikke mere
end der er bordplads til eller kan Brasserie Belli ikke klare "fuldt
hus"?
Synes det var pinligt for alle og ikke mindst irriterende, når man
bringer forretningsforbindelser med.
Kan da også synes, at det må være rigtigt dårligt købmandsskab. Det er
måske kun 3 gæster I kommer til at mangle årene fremover, men tror nu
det bliver til flere. Vi har alle et stort netværk i det østjyske og
ALLE i det netværk er informeret om vores pinlige oplevelse med
Brasserie Belli. Det kan jo blive til en del gæster I kommer til at
savne. Jeg vil desuden prøve, at lægge denne oplevelse ud på diverse
hjemmesider og ad den vej prøve at påvirke alle til at undgå Brasserie
Belli i fremtiden.
Aftenen blev ikke helt ødelagt, da vores selskab endte på resturant
Aldente, der varmt kan anbefales. God mad og strålende personlig
service. Måske en idé for Ronald at tage en studietur i Vestergade og
se hvordan man driver en restaurant? Du kan få adressen her:
Aldente
Vestergade 48
8000 Århus C.
Internet:
http://www.aldente-ristorante.dk
Mail: kontakt@aldente-ristorante.dk
Telefon: 86-180700
Mobil: 27-122248 & 22-503790
Da jeg er et høfligt menneske slutter det med en venlig hilsen
Claus Andersen
8000 Århus C
claus@pcabc.dk