Hvilken cpu er bedst i en bærbar?
Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 28-05-07 12:35

Undskyld jeg spørger her istedet for bærbar gruppen, men da jeg spurgte der
rendte jeg kun ind i nogle umodne mennesker som egentligt slet ikke gad
svare men kun kom med urelevante spørgsmål og kommentarer.

Spørgsmålet går så på, hvilken cpu er bedst? Før i tiden ville jeg have sagt
Intel når det drejer sig om bærbar men nu e der jo mange af slagsen Celeron
M, Centrino core duo, Core 2 duo, Amd turion x2, Amd sempron mobile.

Så hvilken er bedst?

Jan Johansson

Fra : Janner

Dato : 28-05-07 11:51

"Thunder (4920 Søllested)" <thunderFJERN@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagt Intel når det drejer sig om bærbar men nu e der jo mange af slagsen
> Celeron M, Centrino core duo, Core 2 duo, Amd turion x2, Amd sempron

Umiddelbart Centrino, men afhænger af hvad brug den er til om du finder det
relevant som et spørgsmål.

/Jan

Fra : PA

Dato : 28-05-07 15:23

> [...]
> sagt Intel når det drejer sig om bærbar men nu e der jo mange af slagsen
> Celeron M, Centrino core duo, Core 2 duo, Amd turion x2, Amd sempron

Ingen af ovenstående:
Intel Santa Rosa er nyeste og
hurtigste med minste strømforbrug.

MVH Per

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 28-05-07 17:58

Hejsa og tak for svarene men det afhænger sådan set også af prisen på den
bærbare, derfor de cpu'er som jeg har udvalgt:)

Vi vælger nok at gå med denne:

http://www.eu-computer.dk/shop/asus-f3m-turion-11401p.html

Pris 5742 kr.

eller denne:

http://notebooksalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=242181&SamleMenuID=&gruppe=7&Extended=1&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=ASUSTeKCOMPUTER

Pris 5576 kr.

Er der nogen der har dårlige erfaringer med den CPU?

Jan Johansson