black bean?
Fra : ALKolsen

Dato : 27-05-07 11:50

På vores lokale kinesiske restaurant kan vi få vores wok mad stegt i
BLACK BEAN sauce..... det smager godt!

Er der nogen her der ved hvad der skal til for at fremkalde smagen i
hjemme-wok'en? Hvad hedder det jeg skal købe? Jeg har ikke set noget
black bean essens/sauce eller lignende.

Forklaring ønskes - gerne skåret ud i pap.

mvh
anne

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-05-07 12:12

On 27 May 2007 03:49:44 -0700
ALKolsen <alkolsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> black bean essens/sauce eller lignende.
>
> Forklaring ønskes - gerne skåret ud i pap.

Du kan købe et sådan en sort chili pasta fra White elephant
produktserien som bl.a. Føtex forhandler. Denne er primært bestående at
denne sorte bønne masse.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Henrik

Dato : 27-05-07 16:13

Produktet hedder Black bean soya sauce eller bare black bean sauce, bør
bruges med omtanke, hvis ikke smagen skal dominere alt for meget.

Henirk