Animationsfilm: "Shaun the Sheep" eller "F~
Fra : Mads Aggerholm

Dato : 28-05-07 09:12

Daus!

Jeg hører til den minoritetsgruppe, som godt kan lide at se animationsfilm,
med original tale og danske undertekster.

Indtil i dag har det kun været "A bugs life" som enten ikke har danske
tekster, eller som kun fås eftersynkroniseret på dansk!

Men nu har ovenstående filmudgivelse gentaget succes'en.

Det har jeg imidlertid besluttet at give Fanden i, for dialogen er sikkert
yderst begrænset. Jeg vil kort sagt købe den med engelsk tale og engelske
undertekster.

Det kan jeg gøre her:
http://www13.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=1902194&subcat=region2

Hvad er så problemet med det?
Jo, på dansk kan man få to DVD'er, og der er to mere på vej.
På engelsk kan man kun få én.

Og jeg kan ikke hitte ud af, om der er det samme på den ene engelske DVD,
som der er på alle fire danske, eller om der er meget mere i den danske
udgave?

Er der nogen her som ved noget om dét?

Venlig hilsen
Mads Aggerholm

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-05-07 15:14

Mads Aggerholm wrote:
> [...]
>
> Og jeg kan ikke hitte ud af, om der er det samme på den ene engelske
> DVD, som der er på alle fire danske, eller om der er meget mere i den

Der kommer 5 DVD'er på dansk med Shaun, de to er kommet og to mere kommer
til august og så mangler der en, som jeg ikke lige ved hvornår kommer.
Der er 8 små film (56 minutter) på hver DVD og der er lavet 40 film (a 7
min) ialt, så det passer jo fint.

I England er der pt kun annonceret én DVD med de første 8 film. Jeg ved ikke
om det er de samme som der er på F for Får 1, men mon ikke.
Bemærk lige "This title will be released on September 10, 2007" hos
Amazon..co.uk
http://www.amazon.co.uk/dp/B000LRYSXC?tag=aardmman-21&camp=1406&creative=6394&linkCode=as1&creativeASIN=B000LRYSXC&adid=0Y0PPAQS6STH4ZNXY46H&

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000LRYSXC/ref=dp_image_text_0/202-4099240-5119868?ie=UTF8&n=283926&s=dvd

Men 5 film af 100 kr - det er rent røveri! Der kommer nok en boks, eller en
stald til at have dem i.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Mads Aggerholm

Dato : 28-05-07 15:48

> [...]
>
> Men 5 film af 100 kr - det er rent røveri! Der kommer nok en boks, eller

Tak for svaret,

Og så blev jeg endda lige opmærksom på at "release date" er i september...

Mvh
Mads Aggerholm

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 29-05-07 21:02

Mads Aggerholm <mads001@hotFJERNmail.com> wrote:

> Daus!

Hej hej

> Det har jeg imidlertid besluttet at give Fanden i, for dialogen er sikkert
> yderst begrænset. Jeg vil kort sagt købe den med engelsk tale og engelske
> undertekster.

Der bliver så vidt jeg husker intet sagt i serien:)

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-05-07 21:08

"Nick Bødker Holmberg" wrote:

> Hej hej

> Der bliver så vidt jeg husker intet sagt i serien:)

Det er i hvertilfælde ikke meget, men jeg kan ikke huske om turisterne sagde
noget.
Jeg har vist de 30 afsnit på DVD recorderen