At græde i kor
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-05-07 01:00

har lige set den - den er sgu suveræn jeg ved ikke om den er kommet i biffen
endnu , men når den gør det så se den
man skal lige vende sig til det sønder jyske der kan være lidt svært at
forstå men når det er gjort så holder den ...

Mv.
Bo MM

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Lars Christensen

Dato : 26-05-07 08:38

On Sat, 26 May 2007 02:00:09 +0200, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>man skal lige vende sig til det sønder jyske der kan være lidt svært at
>forstå men når det er gjort så holder den ...

Hvis du nu havde set den i biografen, istedet for en piratkopi, så
havde du opdaget at alle andre steder end i Sønderjylland er den med
undertekster på rigsdansk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 26-05-07 11:10

"Lars Christensen" <lars@snot.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du nu havde set den i biografen, istedet for en piratkopi, så
> havde du opdaget at alle andre steder end i Sønderjylland er den med
> undertekster på rigsdansk

Ha ha ok :) ja det er sgu meget godt med de biografafer men der er 2 ting
der høre sammen med at se en go film eller nogen film overhovedet for mig
det er
at jeg kan drikke kaffe og ryge imens og det kan man jo ikke i biffen ...så
det er ikke tit jeg er der ...jeg så dog redux af dommedag nu som nok er min
favorit film

Fra : Henrik 'Drix' Jensen

Dato : 05-06-07 08:43

Bo M. Mogensen skrev i en meddelelse ...
> [...]
> at jeg kan drikke kaffe og ryge imens og det kan man jo ikke i biffen
> ...så det er ikke tit jeg er der ...jeg så dog redux af dommedag nu som

Der er åbenbart KLAPHATTE andre steder end i fodbold

-- Drix