Søges: Billig mousetrapper evt. brugt.
Fra : Lynn Klein

Dato : 26-05-07 16:01

Jeg har brug for en mousetrapper, da jeg får meget ondt i armen når
jeg bruger en alm. mus.

Prisen på en ny mousetrapper ligger lige i overkanten af hvad jeg har
råd til, så er her mon nogen der har en mousetrapper som de ikke
bruger og vil sælge til mig?

På forhånd tak for hjælpen.

Lynn

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 26-05-07 16:53

Lynn Klein wrote :
> [...]
>
> Prisen på en ny mousetrapper ligger lige i overkanten af hvad jeg har
> råd til, så er her mon nogen der har en mousetrapper som de ikke

Hvad med en mousepad som den der er på en laptop?
http://www.prc-data.dk/ny/ProdFrame.asp?Produktid=56975148

En af mine kolleger bruger en sådan og er begejstret for den.

--

/klaus

Hold din (udbyders) mailserver fri for spam;
krypter din email-adresse til højre for "@".

Fra : Leif

Dato : 26-05-07 17:07

"Lynn Klein (slet 3D4HB)" <divibar@3D4HBwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> Prisen på en ny mousetrapper ligger lige i overkanten af hvad jeg har
> råd til, så er her mon nogen der har en mousetrapper som de ikke

Overvej en WACOM Intuos - dem har jeg brugt gennem de sidste 8-9 år til
Autocad programmerne med stor succes.
Aldi havde dem på programmet for lidt tid siden.

Mvh, Leif

Fra : Lynn Klein

Dato : 26-05-07 17:30

Leif <DrlykkesSLETTES@mail.dk> skrev:

>"Lynn Klein (slet 3D4HB)"
> [...]

Hej igen

Tak for jeres svar.

Jeg er ikke så skrap i det forskellige udstyr der er til en
pc'er, så mit næste spørgsmål er:

Hvad er forskellen på Digitalpen og Digitizer. Jeg har kigget på
nettet og synes det er 2 navne for det samme - men det er nok
ikke helt rigtigt, eller hvad?

Hilsen

Lynn

Fra : Hagar

Dato : 26-05-07 18:01

> [...]
>
> Hvad er forskellen på Digitalpen og Digitizer. Jeg har kigget på
> nettet og synes det er 2 navne for det samme - men det er nok

Nu har jeg ikke undersøgt det nærmere, men jeg mener man for ikke SÅ mange
år siden kunne få noget der hed en digital pen, den skulle bruges som en
kuglepen og virkede som en mus, men det blev vist ikke noget hit. En
Digitizer, eller tegneplade som nogen kalder det, der har du også en pen,
men den virker kun i forbindelse med en flad plade som "skrive underlag".
Jeg har, som andre, selv brugt sådan en, og det letter altså en del. Jeg har
dog lagt den lidt il side, for nu har jeg flyttet lidt om, og sat to borde
sammen i et hjørne, så jeg kan hvile mine albuer på bordpladen, og det er
altså guld værd.

Hagar

Fra : Lynn Klein

Dato : 26-05-07 18:24

Hagar <nogo31@hotmail.com> skrev:

>Nu har jeg ikke undersøgt det nærmere,
> [...]

Hej Hagar

Tusind tak for dit svar. Så lærte jeg også noget i dag.

Det ender måske nok med at jeg køber en digitizer.

Dit meget gode forslag med at kunne hvile armen på et bord i
vinkel, har jeg desværre ikke mulighed for at lave, for så skal
jeg lave forhindringsløb når jeg skal nedunder (det vil spærre
for trappen)

Tak for indsatsen

Hilsen

Lynn

Fra : Hagar

Dato : 26-05-07 18:50

> [...]
> vinkel, har jeg desværre ikke mulighed for at lave, for så skal
> jeg lave forhindringsløb når jeg skal nedunder (det vil spærre

Hvis du skal have sådan en tegneplade, så vil jeg da foreslå, som Life også
er inde på, en WACOM.

Hagar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-05-07 18:50

Lynn Klein (slet 3D4HB) skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg har råd til, så er her mon nogen der har en mousetrapper
> som de ikke bruger og vil sælge til mig?

Ikke her i gruppen, da handel ikke må foregå her.

Men du kan sikkert få gode råd til at beslutte, hvad du bør købe.

Handel hører til markedsgrupperne - så der vil denne være det
rigtige sted at prøve:

Du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan