Andet multimedie
Hvilken Adobe program.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-05-07 18:42

Hej.

Jeg sad og så et program i fjernsynet (American chopper) . Der brugte de et
Adobe program til at lave en motorcykel tegning i 3-demisonel, og de kunne
dreje den rundt på skærmen. Er der nogen der ved hvad det hedder?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Esben

Dato : 27-05-07 23:39

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg sad og så et program i fjernsynet (American chopper) . Der brugte de
> et Adobe program til at lave en motorcykel tegning i 3-demisonel, og de
> kunne dreje den rundt på skærmen. Er der nogen der ved hvad det hedder?

Jason's Workstation Specs:
Workstation: Hewlett-Packard xw8400 Workstation
Monitor - Hewlett-Packard 22" LCD
Tablet Monitor - Wacom Cintiq 21UX
Peripherals - Logitech Keyboard, Mouse, and Speakers

Software -
Adobe Production Suite
Solidworks 2007
Alias Sketch Book Pro
Alias StudioTools

http://www.orangecountychoppers.com/occ/images/jasonworkstation2_lg.jpg

Jeg ved ikke lige hvad der menes med Adobe Production Suite - måske Creative
Suite? Men mon ikke modellerne er lavet i Solidworks og åbnet i Acrobat 3D?

--
Esben

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-05-07 14:18

"Esben" <esben@gruf.land> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved ikke lige hvad der menes med Adobe Production Suite - måske
> Creative Suite? Men mon ikke modellerne er lavet i Solidworks og åbnet i

Jeg så at han sad og lavede dem i det samme Adobe program, hvor han så kunne
flytte det rundt.Så det må være et Adobe program. Adobe Production Suite
inde holde dette
http://www.adobe.com/products/creativesuite/production/?tab=whats-inside

Fra : Peter T.

Dato : 29-05-07 07:48

Esben udviste en rettidig omhu og skrev:

> http://www.orangecountychoppers.com/occ/images/jasonworkstation2_lg.jpg

Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det er HP, der sponsorer ham. :)

--
Snirp

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 30-05-07 16:40

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at det er HP, der sponsorer ham. :)

Hehe, næ ingen tvivl om det