NASA, Burger'n og C Lund
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 10-05-07 17:57

Dr. Deagle, som blir promotert av Alexander Emerich Jones og andre
jødiske "sannhetssøkere", mener at NASA har en hel by på månen:
http://www.youtube.com/watch?v=0AFMm-uXl5A

Aftenposten:
FN vil komme med forslag til hvordan man skal stoppe løpske asteroider
på vei mot Jorden.

FN prøver å finne ut hvordan verdens befolkning skal beskytte seg mot
asteroider som er på vei mot Jorden, melder Jødekanalen BBC.

Et forslag skal gå ut på å bruke gravitasjon til å endre asteroidenes
baner.

Vil ha klarhet i hvem som skal betale for de tiltakene som må
iverksettes dersom man skal beskytte Jorden mot dødelige
asteroidenedslag.
http://www.aftenposten.no/viten/article1648705.ece

Silverstein overlever sikkert. Han holder seg nok hjemme 13. April
2036.

VG:
Eksperter vil stoppe den med «Hollywood-metode»

Romforskere vil at FN leder oppdraget med å reise ut i verdensrommet
for å ødelegge asteroiden på samme måte som Bruce Willis gjorde det i
filmen «Armageddon».

Dette kom frem på et møte mellom noen astronauter (Terje A. Burgesen
og C Lund).

Asteroiden «Apophis» er nemlig ventet å komme ubehagelig nær jorden
13. april 2036. Sjansene for at den treffer vil være en til 45.000.
Det høres kanskje ikke så mye ut for den vanlige mannen og kvinnen i
gata, men for jødene er dette såpass skremmende at de ønsker å gjøre
et stunt a la det filmhelten Bruce Willis gjør i «Armageddon».

Kostnaden vil ligge nærmere 2 milliarder kroner.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139212

Enten skal de bruke gravitasjonen, eller så tar de den litt billigere
løsningen til Bruce Willis.

Now, two NASA astronauts have presented a plan for an "asteroid
tractor"--an unmanned, 20-ton spacecraft that uses the invisible bond
of gravity to gently pull an asteroid into a new, non-threatening
orbit.
http://www.space.com/businesstechnology/051109_asteroid_tractor.html

Her har vi de to astronautene, C Lund og Burger'n, som pent og
forsiktig skal trekke den farlige asteroiden ut i en litt mer sexy
bane:

http://home.chello.no/~liberal/moon/AS11-40-5863-69.jpg
Burger'n der han kryper ut av kjeften på den 20-tonns greia.

http://home.chello.no/~liberal/moon/engel1.jpg
C Lund presenterer planen.

SOL Debatt:

NASA skremmer for penger
Skrevet av trond.halvorsen 9.mai.2007, kl 22:58

NASA-jødene fikk selvsagt en god slant med penger for å kjøre opp til
månen 6 ganger for å ta 5000 flotte bilder, plukke noen steiner og
plante noen amerikanske flagg.

Men mye penger å hente ved å skremme folk litt også.

FN tar grep mot dødsasteroider
[...]

gata, men for jødene er dette skremmende. Det er fordi de er
dyslektikere.

"We will engage terrestrial targets someday -- ships, airplanes, land
targets -- from space. ... We're going to fight in space. We're going
to fight from space and we're going to fight into space." -- General
Joseph Ashy, Commander-in-Chief of the U.S. Space Command, 1996

"With regard to space dominance, we have it, we like it, and we're
going to keep it." -- Keith R. Hall, Assistant Secretary of the Air
Force for Space and Director of the National Reconnaissance Office,
1997

Full Spectrum Dominance
Control of Space is the ability to assure access to space, freedom of
operations within the space medium, and an ability to deny others the
use of space, if required." -- "United States Space Command: Vision
for 2020", 1997
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=15&ItemID=12056
http://www.google.no/search?hl=no&q=%22full+spectrum+dominance%22

According to Jewish myth, the King of Jews will bring all Gentile
nations, cultures and religions to ruins through world wars. The King
of Jews, whom the Jews call "Messiah", will then rule the world from
Jerusalem.

The Jewish Paul Wolfowitz, who became the 10th President of The World
Bank Group on March 31 2005, stated in September 2000 that we needed a
catastrophic and catalyzing event.

One year later, the Jewish massmurderer Larry Silverstein blew up his
World Trade Centers killing the Americans in them and told Bush to
blame the Arabs. Then he collected the insurance money.
http://blog.myspace.com/trondh

Judaism teaches smashing! Jews are dangerous!
http://www.youtube.com/watch?v=v4Z52rJ7fOk

Douglas Rushkoff: "The thing that makes Judaism dangerous to
everybody, to every race, to every nation to every Idea is that we
smash things that are not true. We don't believe in the boundaries of
a nation state. We don't believe in the ideas these individual Gods
that protect individual groups of people. These are all artificial
constructions. Judaism really teaches us how to see that. In a sense
our detractors have us right, in that we are a corrosive force. We are
breaking down the false Gods of all nations and all people because
they are not real and that's very upsetting to people."

This crazy motherfucker is high on some very dangerous drugs.
Silverstein told this fucked up Jew that Gentiles are Goyims and that
they must be smashed.

Of course, this lunatic can understand that those who are about to be
smashed are a bit upset by this crazy idea.

Still - he is just eager to start the smashing!

Can somebody bring this maniac to a mental hospital?

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 10-05-07 18:11

On Thu, 10 May 2007 18:57:24 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

In 2029, the 1,000-foot (320 meters) asteroid 99942 Apophis (2004 MN4)
will whiz by Earth at a distance of about 18,600 miles (30,000
kilometers). That's about as close as many geosynchronous satellites.
It will swing by the Earth again in either 2035 or 2036, and
scientists predict it has a small chance of hitting the planet on this
pass.
http://www.space.com/businesstechnology/051109_asteroid_tractor.html

Worrisome to asteroid watchers is the exceptionally close flyby of
Earth by Apophis on April 13, 2029. So close in fact, the space rock
will be naked-eye visible as it darts by. And what can't be ruled out
at this time is that Apophis may pass through a gravitational
"keyhole" - a spot that alters the asteroid's trajectory as it zips by
our planet and might put it on the bee-line lane for banging into
Earth seven years later.
http://www.space.com/news/051103_asteroid_apophis.html

"Asteroiden «Apophis» er nemlig ventet å komme ubehagelig nær jorden
13. april 2036 kl 6:66 på morgenen."
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139212

Da er det bare for dere jøder å dra fram kalkulatoren og regne litt på
disse grunntallene, så vil nok Jesus materialisere seg foran dere.

--
Trond Halvorsen

Fra : N/A

Dato : 11-05-07 00:49

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 11-05-07 00:49

On Thu, 10 May 2007 21:22:12 +0200, <Ole Ivars> wrote:

>Get a life

A picture of you:
http://home.chello.no/liberal/peacelamp.jpg

And a tip for you:
http://www.jerryhunt.org/kill.htm

http://www.youtube.com/watch?v=r00MPtbbUzg

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 10-05-07 21:22

Trond Halvorsen wrote:

> Dette kom frem på et møte mellom noen astronauter (Terje A. Burgesen
> og C Lund).

Til dem som fortsatt ikke har fått dette med seg - Halvorsen er en norsk
psykiatrisk pasient som sliter med en alvorlig psykose. Han har fått det
for seg at enkelte er ute etter ham, mennesker som Lund, undertegnede og
alle jøder. I de siste månedene har han pøst ut sine hallusinasjoner på
Usenet, MySpace, YouTube og alle andre steder han finner at han kan få
utløp for sine psykoser.

Trond fortjener sympati selv om dette ofte er vanskelig å finne når man
står overfor en pasient med paranoide hallusinasjoner som dette.

--
Terje

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 11-05-07 00:52

On Thu, 10 May 2007 13:22:08 -0700,
"Terje C. Burgesen, Hans, Stine, Louis Cyphre, Lisa16"
<terjeb@yahoo.com> wrote:

>Halvorsen er en norsk psykiatrisk pasient

Tihi...

--
Trond Halvorsen

Fra : Rom

Dato : 11-05-07 07:20

"Terje A. Bergesen" <terjeb@yahoo.com> wrote in message

> Trond fortjener sympati selv om dette ofte er vanskelig å finne når man
> står overfor en pasient med paranoide hallusinasjoner som dette.

"Trond fortjener sympati" ligger i klassen
- Norge gjør alt som gjøres kan for ingen nordmenn skal risikere
fengsel i Brasil - som ikke har norsk standard med enerom.

Kjell

Fra : Terje A. Bergesen

Dato : 11-05-07 10:40

Rom wrote:

> "Trond fortjener sympati" ligger i klassen

Er du uenig i at Trond fortjener sympati? Gitt hans alvorlige, og ganske
ødeleggende sykdom, fortjener han ikke sympati? Det er godt å se at du
flagger med hva du mener Kjell.

--
Terje

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 11-05-07 14:35

On Fri, 11 May 2007 02:40:20 -0700, "Lisa16" <Lisa16@yahoo.com> wrote:

>Er du uenig i at Trond fortjener sympati? Gitt hans alvorlige, og ganske
>ødeleggende sykdom

Hvem er det du prøver å overbevise? De andre jødene? Det er bare de
som ikke har fått med seg at du er en schizofren løgner, som ofte
glemmer hvilken frakk du har på deg.

"Trond er en mangeårig psykiatrisk pasient."
Hilsen Louis Cyphre

"Trond er en mangeårig psykiatrisk pasient."
Hilsen Hans på SOL Debatt

"Trond er en mangeårig psykiatrisk pasient."
Hilsen Stine på SOL

"Trond er en mangeårig psykiatrisk pasient."
Hilsen Tarjej J. Burgesen

--
Trond Halvorsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 11-05-07 15:12

On Fri, 11 May 2007 15:35:27 +0200, Trond Halvorsen
<trond-h@chello.no> wrote:

>On Fri, 11 May 2007 02:40:20 -0700, "Lisa16" <Lisa16@yahoo.com> wrote:

Hei, dere på SOL.

Jeg trenger jelp Jeg har akkurat truffet en på 47 år, og han var
fantastisk i senga. Hva synes dere jeg skal jøre? Skal jeg få barn med
ham?

Hilsen Lisa16 A. Burgesen

--
Trond Halvorsen