Indvandrerbørn forlader skolen uden at kun~
Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 09-05-07 10:24

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4397264/

--

No third-world immigration to the western world! Many danes think the same,
see e g

http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 .

Don't surrender, keep on fighting !!!

Fra : Andreas

Dato : 09-05-07 13:56

Er der nogen der ved hvordan det ser ud med danske børn der flytter til
udlandet. Får de heller ingen længerevarende skolegang?

Bliver danske børn også analfabeter, nå de flytter til et andet land?

Fra : Ralph

Dato : 09-05-07 17:34

"Andreas" <Christensen@F> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan det ser ud med danske børn der flytter til
> udlandet. Får de heller ingen længerevarende skolegang?

Ved ikke generelt, men jeg ved at min bekendt der var udsendt til Kina, fik
både privatlærer og nanny (+ chauffør)

--
Ralph

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-05-07 14:25

On Wed, 9 May 2007 11:23:50 +0200, "Michael Laudahn eOpposition"
<ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4397264/

Som om det skulle være en nyhed, de sidste mange år har frafaldet på
selv de mest basale uddannelser været meget højt.

Det er vel en konsekvens af en alt for slap udlændinge politik og en
efterhånden udbredt mangel på disciplin i folkeskolen.

Fra : Tony

Dato : 09-05-07 23:00

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er vel en konsekvens af en alt for slap udlændinge politik og en
> efterhånden udbredt mangel på disciplin i folkeskolen.

Der har ikke været disciplin i folkeskolen siden pryglestraffen blev
afskaffet.

Tony

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 09-05-07 14:31

On May 9, 3:24 pm, Tveskaeg <nob...@noone.com> wrote:

> [...]
>
> Det er vel en konsekvens af en alt for slap udlændinge politik og en
> efterhånden udbredt mangel på disciplin i folkeskolen.

Den meget frie, radikale, skole har helt sikkert sin del af skylden.
Den er godt egnet for middelklassens børn, men skidt egnet for de
mindre velstillede (og ikke radikale) børn. Men danske (og vestlige
indvandrebørn) klare sig jo udemærket. Kulturen og forældrens
opdragelse (eller mangel på samme) har helt sikkert også sin del af
skylden. Måske man skulle overveje tvangsfjernelse af børn hvis de
ikke har lært at læse i 4.-5. klasse.

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-05-07 17:28

On 9 May 2007 06:31:26 -0700, WinstonSmith_101@hotmail.com wrote:

> [...]
>opdragelse (eller mangel på samme) har helt sikkert også sin del af
>skylden. Måske man skulle overveje tvangsfjernelse af børn hvis de

Jeg tror også vi ser konsekvensen af familiesammenføringerne som i
90'erne var fuldstændigt ude af kontrol.

Når ægtefællen hentes i hjemlandet nulstilles integrationen og der
skal startes forfra hver eneste gang.

Det kunne være spændende at se en statistik for hvordan invandrerbørn
af forældre der begge har gået 9 år i en dansk folkeskole egenligt
klarer sig.

Her tror jeg at der vil kunne ses en tydelig forskel i forhold til
børn hvor ægteællen er hentet i hjemlandet.

Det var der forøvrigt en del gode kræfter der gjorde opmærksom på
tilbage i 90'erne, men de var jo racister fascister og nazister og bla
bla bla.

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-05-07 15:18

<ch8050zh@yahoo.com.mx> wrote:

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4397264/

På trods af alle disse antiracistiske, gode og menneskekærlige røde
lærere i folkeskolen, så forlader 2/3 af araberne skolen som
analfabeter. Og hvis vi antager at pigerne er mere motiverede for
undervisning, så er nærmer det sig måske 100% analfabetisme for
araberdrenge.

I sandhed skræmmende tal fra Rockwool Fondens Forskningsenhed (RFF) !

Mvh
Martin

Fra : Marcus Strömberg

Dato : 10-05-07 00:04

Wed, 09 May 2007 11:23:50 +0200 skrev Michael Laudahn eOpposition:

Den tragiske nätterroristen "Michael 'Muhammad' Laudahn" fortsätter
kampen som går ut på att förstöra Usenet så mycket som möjligt.

--

Marcus

m9370@abc.se

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 10-05-07 09:17

On 9 Maj, 18:27, Tveskaeg <nob...@noone.com> wrote:

> [...]
>
> Det var der forøvrigt en del gode kræfter der gjorde opmærksom på
> tilbage i 90'erne, men de var jo racister fascister og nazister og bla

Det er meget værre. Det er medfødt.
http://www.vdare.com/sailer/wealth_of_nations.htm
Resultaterne af IQ-tests ved sessionen var opadgående indtil 1998,
på gr. af Flynn-effekten. Siden har den været nedadgående.
Det er vist desværre et uundgåeligt resultat af demokratiet at man
får en venstrefløj der føler sig tvunget til at importere flere dumme
og grimme mennesker når deres hidtidige klientel bliver klogere og
smukkere.

Torsten

Fra : @

Dato : 10-05-07 15:22

On 10 May 2007 01:17:07 -0700, tgpedersen@hotmail.com wrote:

> [...]
>får en venstrefløj der føler sig tvunget til at importere flere dumme
>og grimme mennesker når deres hidtidige klientel bliver klogere og

krage søger mage

de venstreorienterede politikere er da nødt til at importere idioter,
ellers får de da slet ingen stemmer

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre