Fængsel - del 2
Fra : Neuman

Dato : 29-04-07 11:35

Efter at Kurt fik spoleret sin tråd af folk som ikke kunne give ham et
ordenligt svar, fremlægger jeg spørgsmålet en gang til:

Er der nogen opgørelse over hvor mange muslimere der er i de danske fængsler
pt.? Enten i antal eller procentvis af de indsatte?

Ikke-relevante kommentarer fra folk der ikke kender svaret frabedes, tak.

mvh Neuman

Fra : Tveskaeg

Dato : 29-04-07 14:09

On Sun, 29 Apr 2007 12:35:03 +0200, "Neuman" <neuman@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>pt.? Enten i antal eller procentvis af de indsatte?
>
>Ikke-relevante kommentarer fra folk der ikke kender svaret frabedes, tak.

Kender ikke det faktiske antal men mener at i 2004 havde op imod 80%
af alle der blev fremstillet i dommervagten, indvandrerbaggrund.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 30-04-07 07:41

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kender ikke det faktiske antal men mener at i 2004 havde op
> imod 80%
> af alle der blev fremstillet i dommervagten,

Det siger intet om at de så blev fængslet eller var skyldige -
at politiet går eksplicit efter folk med anden hud- og hårfarve
er velkendt, men det indebærer jo ikke at disse indvandrere så
alle er kriminelle.

Fra : Knud Larsen

Dato : 30-04-07 08:21

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> [...]
> går eksplicit efter folk med anden hud- og hårfarve er velkendt, men det
> indebærer jo ikke at disse indvandrere så alle er kriminelle.

Gu er det ej "velkendt", det er derimod velkendt, at du har dine helt faste
fordomme.

Og det var ikke 80% af alle, - det var 80% af alle i Københavns dommervagt,
hvilket gør noget af en forskel.