Pirates of the Caribbean III - en ufatteli~
Fra : Tue Sørensen

Dato : 24-05-07 21:48

Jeg kunne virkelig godt lide de to første film, især efter at have se
2'eren. Men 3'eren havde for mig at se stort set ingen humor, meget
lidt og dårlig action, og en enormt rodet og meningsløs historie. Den
var utrolig kedelig at sidde igennem - en kæmpe-skuffelse! Jeg følte
heller ingenting for nogle af figurene.

- Tue

Fra : Silver

Dato : 25-05-07 22:28

"Tue Sørensen" <sorensonian@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Havde det lige omvendt, var ikke underholdt i 2'eren og syntes at Johnny
Depp overspillede sin rolle som Sparrow og at det var rodet mht
manuskriptet, mens at jeg var godt underholdt her i 3'eren og var glad for
at Sparrow's rolle kom lidt i baggrunden da alle de andre roller skulle
afsluttes mht skæbner. Det eneste som jeg havde det lidt træt med var Chow
Yun Fat's rolle, han lød konstant somom han læste op af et manuskript når
han sagde noget, det skurrede noget syntes jeg.

Og så den pludselige introduktion af havguinden Kalypso, som vi overhovedet
ikke hørte noget om i 2'eren, det var somom at de kom i tanke om at de
manglede et bindeled til at få det hele til at slutte sammen og så digtede
de hende op.

Men ellers syntes jeg den var god, og at den endte som den gjorde. Og jeg
skal ærligt indrømme at jeg gerne så at de lavede en 4'er som der allerede
er tale om, oog som slutningen lægger op til. Depp har allerede sagt han
gerne vil lave en mere, og Bruckenheimer har også luftet tanken, dog har
bloom sagt nej....men det gør bare en 4'er ENDNU mere attråværdigt!.

Men alt ialt en god film, jeg tror dog at når dvd udgaven kommer så er der
en HEL del slettede scener med som gør at nogle af scenerne i filmen giver
bedre mening....

Mvh
Silver.

Fra : Brian P

Dato : 26-05-07 21:07

On May 24, 10:47 pm, Tue Sørensen <sorenson...@gmail.com> wrote:
> [...]
> lidt og dårlig action, og en enormt rodet og meningsløs historie. Den
> var utrolig kedelig at sidde igennem - en kæmpe-skuffelse! Jeg følte

Du lyver.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-05-07 09:29

Brian P skrev:

> Du lyver.

LOL.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-05-07 08:50

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt og dårlig action, og en enormt rodet og meningsløs historie. Den
> var utrolig kedelig at sidde igennem - en kæmpe-skuffelse! Jeg følte

Keira Knightley skulle bare være død i starten af den film... Hold kæft hvor
så hun dum ud med den hat og neejjjj... hvornår finder instruktører ud af at
kvinder simpelthen ikke kan lave de der Braveheart-agtige taler?
MEEGGGETTT middelmådig
Jeg giver den en straight 3/6...

Fra : No Humor Man

Dato : 30-05-07 17:16

Sren Kjeldsen wrote:
> [...]
> så hun dum ud med den hat og neejjjj... hvornår finder instruktører ud af at
> kvinder simpelthen ikke kan lave de der Braveheart-agtige taler?

Hun var da også noget belastende i toeren. Hun er og bliver bare en
dårlig kopi af Natalie Portman. Ugidelig at se på.

Bliver interessant at se treeren, da jeg syntes toeren var ganske okay.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-05-07 21:27

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hun var da også noget belastende i toeren. Hun er og bliver bare en
> dårlig kopi af Natalie Portman. Ugidelig at se på.

Ja men der var der vist en enkelt scene, hvor hun så mere end almindelig
godt ud... Det er der desværre ikke i tre'eren, da hun hele tiden render
rundt og leger tomboy... eller er det...