s/s eng. skæfte, hvad er bedst ?
Fra : Q8 Lars

Dato : 05-07-01 12:57

Jeg har lige taget jagttegn og vil nu gerne have lidt hjælp ang. haglgevær.
Jeg har bestemt mig for en s/s med eng. skæfte, nu er det så bare lige at
finde den rigtige pris/kvalitet/stil
Jeg har set lidt på Aya, Webley & scott, Beretta, men det er svært
Er der nogen der evt. har nogle adresser på nette hvor man kan kigge
udvalg/priser

--
mvh.
Q8 Lars

q8lars@mail.tele.dk

Fra : bo_nordahl_pedersen@~

Dato : 10-07-01 17:53

Hej Lars

Du kunne m†ske ogs† overveje en Brno (tjekkisk gev‘r), jeg har selv en model
Kovo med sidel†se, som jeg er meget glad for. Prisen er ogs† O.K. uden dog
at v‘re decideret billig, og kvaliteten er jeg heller aldrig h›rt noget
d†rligt om.

V.H.
Bo

On 2001-07-05 q8lars@mail.tele.dk said:
> [...]
>Jeg har set lidt på Aya, Webley & scott, Beretta, men det er svært
>Er der nogen der evt. har nogle adresser på nette hvor man kan kigge

Net-Tamer V 1.12.0 - Test Drive

Fra : Brian

Dato : 16-07-01 12:41

> Du kunne m?ske ogs? overveje ..........

Ja, og du burde overveje at gøre noget ved dit tegn sæt.
Det ville gøre det meget lettere at læse .

/B