Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk sprog- Nikon D80
Fra : Søren

Dato : 22-05-07 14:08

Hvor kan jeg skaffe firmware til dansk sprog, fordi der har mange sprog, der
har svensk, russisk, polsk osv, men hvor er dansk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 22-05-07 15:12

Søren wrote:
> Hvor kan jeg skaffe firmware til dansk sprog, fordi der har mange sprog,
> der har svensk, russisk, polsk osv, men hvor er dansk

Jeg har ikke set danske menyer i spejlreflexerne. Men Du kan jo kontakte
Nikon support og spørge dem, om det er noget de overvejer.

Bo //

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 23-05-07 10:03

"Bo Bjerre" <Bo@fjernes-sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke set danske menyer i spejlreflexerne. Men Du kan jo kontakte
> Nikon support og spørge dem, om det er noget de overvejer.

Så vidt jeg lige husker, har jeg hørt en lille fugl synge om, at det kommer
i deres fremtidige spejlreflekskamera...

Mvh Anders

Fra : AS

Dato : 22-05-07 15:41

"Søren" <apde@webspeed.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg skaffe firmware til dansk sprog, fordi der har mange sprog,
> der har svensk, russisk, polsk osv, men hvor er dansk

Så kan du overveje at skifter til Canon. Den er lidt mere user friendly,
hvis præcis dansk sprog er _så_vigtig Ikke noget personligt, men
muligvis op til producenten, hvor stor marked/population skal være indtil
det betaler sig at have menu på enkelte sprog.