En gang til : killing fra i lørdags.....
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 25-05-07 15:17

Hej Anita

Nu prøver jeg igen...vil du ikke nok fortælle os her i gruppen hvordan det
er gået den lille killing du skrev og bad om hjælp og råd til i lørdags...
Jeg har forståelse for at du har været ophængt, men vi er flere som tænker
på den lille killing, og flere af os tilbød dig faktisk hjælp,så jeg synes
ærlig talt ikke du kan være det bekendt..... hvor besværligt kan det være at
ringe til din veninde og spørge ?

Hilsen Majbritt

Fra : bettina

Dato : 25-05-07 17:38

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ærlig talt ikke du kan være det bekendt..... hvor besværligt kan det være

Undskyld mig Majbritt men syntes du ikke du skulle give Anita lidt plads. En
i hendes nære familie er død og sikkert endnu ikke i jorden, lad hende lige
komme sig det er sikkert ikke katten hun tænker mest på lige nu.
Hun svarede dig sidst at hun nok skulle vende tilbage og lad hende nu lige
få luft.

Hilsen Bettina