"Kat i hjemmet" klistermærke.
Fra : RC

Dato : 25-05-07 11:06

Hejsa.

Hvor er det, man får disse klistermærker henne ?

/ Anja.

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-05-07 11:26

In news:4656b4f8$0$8696$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
RC <2468@jubii.dk> typed:
> Hejsa.
>
> Hvor er det, man får disse klistermærker henne ?
>
> / Anja.

Jeg har i sin tid rekvireret (mod en mindre betaling) klistermærker
hos "Inges Kattehjem". Jeg får medlemsbladet, og der var en kupon
man kunne sende ind.

Der står "levende dyr" i en rød advarselstrekant. Jeg skal forøvrigt
have dem skiftet ud, da solen har bleget dem i tidens løb.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tina.

Dato : 25-05-07 11:25

"RC" <2468@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Hvor er det, man får disse klistermærker henne ?

Inges Kattehjem http://www.inges-kattehjem.dk/

og Dyrefondet http://www.dyrefondet.dk/

Tina

Fra : RC

Dato : 25-05-07 17:30

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 15:04

RC wrote:
> Hejsa.
>
> Hvor er det, man får disse klistermærker henne ?
>
> / Anja.

Jeg har, fra min Royal Canin-forhandler, fået klistermærke til døren som
angiver dyr i hjemmet, og hvor der er felter hvor man kan skrive antal af
hhv hund og kat.
Dette er vigtigt for brandvæsnet af vide, hvis ulykken skulle være ude. For
ser de først et dytr, har de ingen chance for at vide om der er flere, hvis
altså ikke ejeren eller andre er der til at sige noget.

Men ellers er det muligt at få fra www.dyrefondet.dk som andre også er inde
på..

Hilsen Louise og Buster

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-05-07 15:47

In news:4656ecd0$0$90265$14726298@news.sunsite.dk,
Louise <louise.krarupSNABELAprivat.dk> typed:
> [...]
> ude. For ser de først et dytr, har de ingen chance for at vide om
> der er flere, hvis altså ikke ejeren eller andre er der til at

Det har du da fuldkommen ret i. Det har jeg egentlig ikke tænkt
over, men logisk er det i hvert fald.

Fra : photopassion

Dato : 25-05-07 17:05

> [...]
> og hvor der er felter hvor man kan
>
> Det har du da fuldkommen ret i. Det har jeg egentlig ikke tænkt over, men

jeg har gjort det, da jeg har samme "advarsels trekant", at jeg har noteret
nedenunder, hvor mange dyr der er i husstanden..
mvh. marie

Fra : Siri

Dato : 25-05-07 23:26

> [...]

> ser de først et dytr, har de ingen chance for at vide om der er flere, hvis
> altså ikke ejeren eller andre er der til at sige noget.

God pointe Louise - jeg fik netop mit mærkat for at gøre opmærksom på
Gissen ved brand (måtte det ej ske!), men klart, der skal stå, hvormange!
Godt tænkt af Gias yndlingsfoders producent - de er ikke dumme...
Jeg har en rød trekant med teksten 'Kat i hjemmet', jeg fik den hos
Kattens Værn på Frederiksberg.
Potedask til jer alle, men især til Buster - man er vel noget særligt -
en kat med egen vejrgudinde
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar