Kat efterlyses i Nørager (Nordjylland
Fra : Katja Lykkegaard And~

Dato : 25-05-07 10:15

En bekendt har mistet sin kat. Har lovet hende at sætte hendes efterlysning
ind her, da der jo sidder kattefolk fra hele landet og læser med.
Har kopieret de oplysninger hun har lagt på Dyrenes Beskyttelse.

MAINE COON

Kaldenavn: Oliver/Oli
Alder: 10-11 mdr. Køn: Han
Farve: Gråstribet
Særlige kendetegn: Baby/teenager agtig pels og bygning
Mærkningstype: Ingen mærkning
Forsvundet fra: Vores adresse
9610 Nørager
Dato: 20-05-2007
Bemærkninger:
Vores missebaby er forsvundet sporløst, og er meget savnet af hele familien!
Oliver er vant til at komme ud, men plejer at komme hjem flere gange
dagligt. Han er meget glad og vil gerne kæles og nusses med. Han plejer at
komme når vi kalder på ham.

Henvendelse: Sidse Bak Kristensen
Bratbjergvej 20
Grynderup
9610 Nørager

Telefon: 98638537

Billede af Oli kan ses her.
http://i172.photobucket.com/albums/w7/Lykkegaard/oliver_full.jpg

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-05-07 10:33

In news:4656a91d$0$72884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Katja Lykkegaard Andersen <Blue@c4-life.dk> typed:
> [...]
> flere gange dagligt. Han er meget glad og vil gerne kæles og
> nusses
> med. Han plejer at komme når vi kalder på ham.

Det er da skrækkeligt at han er forsvundet, håber at de snart finder
ham igen. Der er dog én ting jeg ikke forstår. Hvis han er 10-11
mdr. hvorfor har de så ikke forlængst fået ham mærket ? Især når han
ikke er indekat, selvom indekatte jo også kan smutte i et ubevogtet
øjeblik.

Vi har jo her i gruppen for øjeblikket et lysende eksempel i Harald,
som Marie tog ind og sørgede godt for, og pludselig dukker der en
"ejer" op efter at han er blevet mærket, kastreret, fået ordnet pels
og passet og plejet til ug i flere måneder. Heldigvis ender Haralds
historie godt, håber det samme sker for din bekendt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tinka Vera

Dato : 25-05-07 13:06

> [...]
> Oliver er vant til at komme ud, men plejer at komme hjem flere gange
> dagligt. Han er meget glad og vil gerne kæles og nusses med. Han plejer at

Jeg håber Oliver finder hjem igen! Så vidt jeg kan læse, er han ikke
kastreret. Det kan være forklaringen på at han er smuttet. Han har jo
alderen til at tage på dametur.
Når han (forhåbentlig) kommer tilbage, så fortæl din bekendte, at hun
bør få ham øremærket og kastreret, så undgår de sandsynligvis flere
springture - og hvis det skulle ske, så er mærkningen en hjælp til at få
ham tilbage.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar