Idag er det Mowses fødselsdag - hurra.....~
Fra : Tove Krieger

Dato : 23-05-07 14:36

Hej Kate.

Hjerteligt tillykke med Mowglis 5 års fødselsdag. Jeg går ud fra, at
han bliver kongeligt beværtet i dagens anledning, den lille bandit.

P.S. Jeg huskede det, fordi mit "misse-barnebarn" Sofie og min mand
også har fødselsdag.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-05-07 15:20

> [...]
> bliver kongeligt beværtet i dagens anledning, den lille bandit.
>
> P.S. Jeg huskede det, fordi mit "misse-barnebarn" Sofie og min mand også

GGG..jeg er dybt imponeret over din hukommelse Tove..du holder hele to
grupper i kort snor, det er du klar over ikke? GG

og selvfølgelig med fødselsdagen til alle!

mvh.marie

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 16:35

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
wrote in news:46544da8$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> GGG..jeg er dybt imponeret over din hukommelse Tove..du holder
> hele to grupper i kort snor, det er du klar over ikke? GG
>
> og selvfølgelig med fødselsdagen til alle!
>
> mvh.marie

Ja, det er ret imponerende, når jeg nu selv havde glemt det.

Og tak.

Og forrresten som ps til mit andet indlæg: også tillykke til din mand
og Sofie

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-05-07 18:02

In news:46545f2e$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
Kate <doughnut@oliwer.invalid> typed:

> Ja, det er ret imponerende, når jeg nu selv havde glemt det.

Ja se, det var jo altså noget pinligt synes jeg nok *GGG*

Du skal såmænd ikke være så imponeret Kate. Jeg kunne bare huske det
fra sidste år.

> Og tak.
>
> Og forrresten som ps til mit andet indlæg: også tillykke til din
> mand og Sofie

Jo tak skal du ha'. Sofie's gave var et par "æsker" Sheba. Han
knækkede højre fortand for 8 dage siden, og fik så opereret resten
væk. Det er så synd for ham, så han sætter sikkert pris på noget
foder der glider ned af sig selv.

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 19:01

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> Ja se, det var jo altså noget pinligt synes jeg nok *GGG*

hihihi

> Du skal såmænd ikke være så imponeret Kate. Jeg kunne bare huske det
> fra sidste år.

det er jeg nu alligevel for jeg er selv elendig til fødselsdage, jeg
kan lige den allernærmeste families udenad, men så er det stså også
slut

> [...]
> knækkede højre fortand for 8 dage siden, og fik så opereret resten
> væk. Det er så synd for ham, så han sætter sikkert pris på noget

Tihi, en hankat der hedder Sofie. Jeg ved godt du har fortalt hvorfor
han hedder Sofie, men jeg får jo billedet af min dejlige Sofie på
nethinden når jeg hører navnet. Hun var så sandelig hunkat hele vejen i
gennem min søde, lille, tykke særling, som betød så meget for mig i de
13 år jeg havde fornøjelsen af hende

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 16:33

> [...]

> han bliver kongeligt beværtet i dagens anledning, den lille bandit.
>

> P.S. Jeg huskede det, fordi mit "misse-barnebarn" Sofie og min mand

Det er dælme godt husket, for <pinlig_rødmen.jpg> jeg har da helt svedt
det ud. Puhh, hvor er det godt de er glade for deres have så de ikke
opdager at fødselsdagmiddagen ikke er overdådig
De må have forsinket fiskemiddag i morgen, for jeg gider ikke gå ned og
handle en gang til.

Tak for lykønskningen, han ser ret uberært ud og har slet ikke tid til
at få sine kys

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-05-07 18:04

In news:46545ecc$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
> [...]
> de ikke opdager at fødselsdagmiddagen ikke er overdådig
> De må have forsinket fiskemiddag i morgen, for jeg gider ikke gå

Hvad er det man siger ? Forventningens glæde er altid den største.

> Tak for lykønskningen, han ser ret uberært ud og har slet ikke tid
> til at få sine kys

Når han får tid så giv ham et "næsemøz" fra Mini og mig også

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 18:57

> Når han får tid så giv ham et "næsemøz" fra Mini og mig også

Det skal jeg nok. Han får tid omkring sengetid for han bliver mere og
mere en sengekat. Ikke at han ligger i arm eller noget, men han er
snart altid i sengen om natten og hvis jeg vågner og skal på wc, så får
han altid et strøg over pelsen