Killing fra i lørdags ???
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 23-05-07 12:46

Hej Anita

Det ville være dejligt hvis du lige ville give lyd fra dig, og forælle
hvordan det gik den lille killing du skrev om.......

Hilsen Majbritt

Fra : Anita

Dato : 23-05-07 14:02

Hej Majbritt

Det var min mening, at følge op på "lille mis". Men situationen er den, at
jeg ikke har haft energi til det !!
Jeg havde 17 timers arbejdsdag i Mandags og min farfar døde i går...
Jeg skal nok skrive tilbage til jer, når jeg har talt med min venninde.

Venlig hilsen

Anita Pommergaard.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 15:19

Anita wrote:
> [...]
> Jeg havde 17 timers arbejdsdag i Mandags og min farfar døde i går...
> Jeg skal nok skrive tilbage til jer, når jeg har talt med min

Hej Anita

Kondolerer

Det vil være dejligt med en opdatering, men kan da godt se at du har haft
andre ting at tænke på..
Håber den lille killing har det..

Louise

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 16:36

"Anita" <anitapommergaard@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Jeg havde 17 timers arbejdsdag i Mandags og min farfar døde i
> går... Jeg skal nok skrive tilbage til jer, når jeg har talt med

Kondolerer med tabet af din farfar.

Håber det går godt med den lille missebaby.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-05-07 18:06

In news:46543b14$0$4152$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Anita <anitapommergaard@hotmail.com> typed:
> [...]
> går...
> Jeg skal nok skrive tilbage til jer, når jeg har talt med min

Kondolerer. Det gør mig ondt for dig at du har mistet din farfar.

Jer er også en smule spændt på at høre nyt om lillemissen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats