Har man set de her skønne 3½ minut?
Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 15:05

http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc

Virkelig god musikvideo. =)

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 15:32

In news:4651a726$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:
> http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc
>
> Virkelig god musikvideo. =)

Hej HC

Jeg *har* den allerede i mine "foretrukne", og jeg tror ikke at jeg
har tal på, hvor mange jeg har siddet og nydt den. De er altså bare
så dejlige allesammen

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 20:55

> Jeg *har* den allerede i mine "foretrukne", og jeg tror ikke at jeg
> har tal på, hvor mange jeg har siddet og nydt den. De er altså bare så
> dejlige allesammen

Hvad med den her?

http://www.youtube.com/watch?v=Cdo7RvD32CU&NR=1

ehehehehe

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 21:00

In news:4651f908$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Hans Christian Vang <......> typed:

> Hvad med den her?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Cdo7RvD32CU&NR=1
>

> ehehehehe

LOL Ja det må du nok sige. Jeg troede først at det var en
tøjmis. Den er pragtfuld, og så mangler der bare et fad med lasagne
ved siden af ham, så er det fuldendt.

Fra : Heidi

Dato : 22-05-07 08:39

> http://www.youtube.com/watch?v=MQ4vmSvCVbc
>
> Virkelig god musikvideo. =)

Jep, dén er virkelig godt lavet....*smil*
/Heidi, Miver og Mulles mor

Søger nyt hjem til Olivia: http://kortlink.dk/3q5t

Fra : Siri

Dato : 22-05-07 18:10

Ha, ha - mange skønne øjeblikke, nogen af dem set før - det eneste, jeg
ikke kan klare, er det med den arme killing, som nogen dumme svin har
plantet oveni nogen kakti! Katte har meget følsomme poter, så dem, der
har gjort det, sku sørme selv prøve det - ja undskyld, men jeg bliver
sååå olm på kattens vegne.
Men dejligt med gode webtips om de søde sjove misser
Tak
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar