Så er der mislinger
Fra : mfn

Dato : 21-05-07 10:51

Eller... det har der været i snart 3 uger. Moren "Smukke" fik jeg af en
herinde fra vidst på Kalundborg-kanten... ved ikke om hun er har endnu ? Kan
ikke huske navnet ;)

Nå men hun har fået hele 4 søde små. 2 brun/hvide, 1 sort/hvid og en blandet
grå/hvid/brun.

Jeg har fået afsat 2 af dem, men skulle der være nogen interesserede i 1
eller 2 når de bliver gamle nok så smid en mail, så kan du få nogle billeder
af de søde små. Alternativt beholder jeg dem selv. Og JA moderen er
neutraliseret nu.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-07 13:38

"mfn" <jadahva@hotmail.com> writes:

> [...]
> eller 2 når de bliver gamle nok så smid en mail, så kan du få nogle billeder
> af de søde små. Alternativt beholder jeg dem selv. Og JA moderen er

Der er noget du har HELT misforstået! Vi vil da alle sammen se
billeder. :) Der er da ikke noget så dejligt som dyreunger. Eller
rettere: Pattedyreunger, fugleunger er nu noget af det grimmeste.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : mfn

Dato : 21-05-07 20:05

> Der er noget du har HELT misforstået! Vi vil da alle sammen se
> billeder. :) Der er da ikke noget så dejligt som dyreunger. Eller
> rettere: Pattedyreunger, fugleunger er nu noget af det grimmeste.

Hehe... ja fuglene er nogle skravl som små.

Men jeg kan jo ikke sende billeder her?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-07 22:55

> Hehe... ja fuglene er nogle skravl som små.
>
> Men jeg kan jo ikke sende billeder her?

Nej, men det kan du i dk.binaer. Så kan du bare skrive her, hvad du
har kaldt indlægget i dk.binaer. Der er også mange steder på
internettet, hvor man kan smide billeder gratis. Jeg kan anbefale
Googles Picasa, hvor man får et program til at holde styr på
billederne på sin computer og som gør det nemt at offentliggøre
billederne.

http://picasa.google.com/

Jeg synes det er nemt at bruge.

Mvh Trine

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 08:09

mfn wrote:

> Hehe... ja fuglene er nogle skravl som små.
>
> Men jeg kan jo ikke sende billeder her?

Du har mulighed for at oprette en profil på NGens hjemmeside, som er:
www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Der kan du oprette et album og lægge billeder af alle dine skønheder
Det er helt gratis

Louise

Fra : Kate

Dato : 22-05-07 19:21

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> wrote in

> Du har mulighed for at oprette en profil på NGens hjemmeside, som
> er: www.dk-fritid-dyr-kat.dk
> Der kan du oprette et album og lægge billeder af alle dine
> skønheder Det er helt gratis

Ja, gør som Louise skriver, for vi ælsker at se missebørnebilleder. Som
Trine skriver kan du godt lægge dem op i binaer, desværre er der flere
udbydere der kun har billeder liggende i binaer meget kort tid, dvs
under 48 timer, reelt ofte højst 24 timer. Dette gælder for både TDC og
Cybercity, som er de to jeg seneste har benyttet, de sletter pga det
meget ulovlige der bliver lagt op.
Ellers kan du oprette en profil på hjemmesiden som er lavet som støtte
for denne gruppe: www.dk-fritid-dyr-kat.dk, der kan du så lægge
billeder ind med en lille tekst til.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : mfn

Dato : 23-05-07 16:28

> Ellers kan du oprette en profil på hjemmesiden som er lavet som støtte
> for denne gruppe: www.dk-fritid-dyr-kat.dk, der kan du så lægge
> billeder ind med en lille tekst til.

Ok det vil jeg da se på. Skal lige have indkøbt batterier til kameraet ;)

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-07 16:35

mfn wrote:

> Ok det vil jeg da se på. Skal lige have indkøbt batterier til
> kameraet ;)

Ser frem til bilelder af nogle skønne mislinger, man kan savle over