Billigt godt kattefoder
Fra : Melanie

Dato : 21-05-07 10:37

Hej ng

Tror jeg har spurgt før, men har glemt det. Jeg bruger Iams kattefoder.
Ville godt bruge noget billigere, men ikke noget dårligt foder. Jeg bruger
ikke mine katte til show eller noget, men de skal ej leve af junk food eller
kaviar.
Findes der noget billigere en Iams men ej dårligt?
Vil gerne se evt. test der har været i Tænk hvis nogen kan henvise dertil.

Mvh Melanie

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 10:49

"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der noget billigere en Iams men ej dårligt?

www.olivers.dk

Er ikke helt klar over om det er billigere end Iams, men mon ikke....
Godt foder i hvert fald.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 10:54

In news:46516816$0$21925$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Melanie <melanie@din_fjern_ven.dk> typed:
> [...]
> Findes der noget billigere en Iams men ej dårligt?
> Vil gerne se evt. test der har været i Tænk hvis nogen kan henvise

Jeg bruger Olivers, det er Mini meget glad for, og jeg synes det er
rimeligt billigt. Jeg ved ikke om det er billigere end Iams, men jeg
tror at det er noget bedre. Det koster 509.- kr. for 15 kg. leveret
fragtfrit til døren. Returret (også fragtfrit) med pengene tilbage
hvis din kat ikke kan li' det. Her er link til Tænk's test af
forskellige mærker:

http://www.taenk.dk/index.php?sid=2&cid=3666

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-05-07 17:38

Vi er skiftet fra Royal Canin til Olivers for nylig og det virker som et
godt foder.

Olivers er væsentligt billigere end RC, PD og Hills og det virker som et
godt foder. Og så er det dejligt at få leveret til døren i stedet for at
have bøvlet med at nå dyrehandlerens åbningstider og slæbe det hjem.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 22-05-07 08:38

Har selv brugt Iams. ja skammer mig.
Skiftede til oliver's da mine hunde også spiser det.
Min mis har fået bedre tænder uden tandsten, efter vi skiftede til olivers.
Flot pels, og har det godt i led trods sine 10 år i år.

--
Venlig hilsen Janni

www.great-evita.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-05-07 09:26

"Janni & Flemming Andersen" <great_evita@hund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> olivers.
> Flot pels, og har det godt i led trods sine 10 år i år.

Det kunne da være at Melanie kan være med på vognen?, jeg tænker bestilling
af foder hos dig?, så vil det jo bliver noget billigere end Iams, for ikke
at sige en hel del!.

mvh. marie

Fra : Melanie

Dato : 23-05-07 10:22

"Janni & Flemming Andersen" <great_evita@hund.dk> skrev i en meddelelse

Kan jeg bestille foder hos dig?

Mvh Melanie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-05-07 10:44

"Melanie" <melanie@din_fjern_ven.dk> skrev i en meddelelse

> "Janni & Flemming Andersen" <great_evita@hund.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan jeg bestille foder hos dig?
>
> Mvh Melanie

Jeg har sendt mail til dig, melanie
ellers står jannies mailadresse på hendes hjemmeside, og jeg er sikker på,
at du kan bestille hos hende!.

mvh. marie