Mon hun gemmer på noget?
Fra : dpl

Dato : 21-05-07 10:18

Jeg synes lige I skulle se et billede af vores sibirerhunkat Rajana, der
er ved at være temmelig gravid. Hun har termin i dag, og vi venter
spændt. Efterhånden kan hun vel heller ikke blive større?

http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Kattene/photo?authkey=Ch1NqmWtk3o#5066939545057643074

Fortsættelse følger...

Dorthe

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 10:35

In news:465163ba$0$13975$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
dpl <dplahrmann@hotmail.com> typed:
> [...]
> Rajana, der er ved at være temmelig gravid. Hun har termin i dag,
> og vi venter spændt. Efterhånden kan hun vel heller ikke blive

Nårh ! Sikke en stor mave, der må da være adskillige små mislinger
inden i den. Så er der jo snart billeder af små killinger igen -
herligt
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-07 10:51

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:465163ba$0

> http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Kattene/photo?authkey=Ch1NqmWtk3o#5066939545057643074
>
> Fortsættelse følger...

Sikke en kæmpemavse.

Glæder mig til, at se killingerne.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 21-05-07 12:19

> [...]
> er ved at være temmelig gravid. Hun har termin i dag, og vi venter spændt.
> Efterhånden kan hun vel heller ikke blive større?

Hvor er hun - og de andre katte i dit album - dog dejlige, kan hun
overhovedet gå for den kæmpestore mave?
Pøj pøj med den forestående fødsel.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 21-05-07 14:05

Hej Dorthe

Hold op en stor mave, det bliver dejligt for hende at komme af med
den..)
Det er godt nok nogle dejlige katte du har, jeg er helt "forelsket" i den
helt lyse-grå........er det en hun-kat ?

Har du fået afsat de komne killinger ?

Hilsen Majbritt

Fra : dpl

Dato : 22-05-07 21:46

Majbritt Hågensen skrev:
> [...]
> Det er godt nok nogle dejlige katte du har, jeg er helt "forelsket" i den
> helt lyse-grå........er det en hun-kat ?

Hejsa
Den lyseste af dem er Viktor, vores avlshan, det er nok ham du tænker
på. Kig evt. på hjemmesiden. Killingerne er ikke afsat på forhånd. Jeg
håber selv at få en tortie hunkilling, og har også nogle mulige købere.
Men vi venter lige og ser hvad der kommer, jeg synes det er lidt
underligt at lave venteliste til ufødte killinger *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : dpl

Dato : 22-05-07 20:29

A. S. Nielsen skrev:

> Hvor er hun - og de andre katte i dit album - dog dejlige, kan hun
> overhovedet gå for den kæmpestore mave?
> Pøj pøj med den forestående fødsel.

Tak skal du have *smil*. Og ja, hun kan sagtens komme rundt. Faktisk
mærker man det stort set ikke, bortset fra, at hun hviler sig lide mere.
Løbegården er forbundet til huset med et vindue, og hun hopper glad ind
og ud af det, uden problemer.

Dorthe
http://www.sevastopol.dk

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 16:39

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> [...]
> sig lide mere. Løbegården er forbundet til huset med et vindue, og
> hun hopper glad ind og ud af det, uden problemer.

Ja, det er imponerende at de kan se så ubesværede ud med maven fuld.

Er hun ikke sprunget endnu? ;-D

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-05-07 15:27

Ja smukke Rajana ser godt nok lidt "spræng-færdig" ud,
det bliver spændende )

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Heidi

Dato : 22-05-07 08:42

> http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Kattene/photo?authkey=Ch1NqmWtk3o#5066939545057643074

Superlækre katte du har dig - glæder mig til at høre nyt fra kattefødestuen
:)

Hilsen Heidi
Miver og Mulles mor

Søger nyt hjem til Olivia: http://kortlink.dk/3q5t

Fra : bettina

Dato : 22-05-07 08:57

Hej Dorthe

sikke nogle dejlige katte du har dig. tænk at jeg ikke har set dem nu hvor
jeg har travet din side tyndt pga tøjet. vi glæder os til at høre fra dig
når der sker noget og se billeder af de dejlige små

hilsen bettina

Fra : dpl

Dato : 22-05-07 21:48

bettina skrev:
> [...]
> jeg har travet din side tyndt pga tøjet. vi glæder os til at høre fra dig
> når der sker noget og se billeder af de dejlige små

Hej Bettina, læser du også med herinde? *smil*.
Ja, vi glæder os også meget til at se hvad den fine vom gemmer på, men
hun trækker pinen ud gør hun...

Der skal nok komme billeder, helt sikkert!
Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : bettina

Dato : 22-05-07 22:01

> [...]
> trækker pinen ud gør hun...
>
> Der skal nok komme billeder, helt sikkert!

ja jeg har selv 4 dejlige hankatte de er huskatte men vi forguder de kære
små.

hilsen bettina

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 09:06

dpl wrote:
> [...]
> der er ved at være temmelig gravid. Hun har termin i dag, og vi venter
> spændt. Efterhånden kan hun vel heller ikke blive større?

Hejsa Dorte

Hvor er det spændende at se hvad hun gemmer på
Hvis jeg husker ret fik Rajana også killinger sidste år?? Måske i efteråret?
Husker jeg ret?????

Louise

Fra : dpl

Dato : 22-05-07 21:50

Louise skrev:

> Hejsa Dorte
>
> Hvor er det spændende at se hvad hun gemmer på
> Hvis jeg husker ret fik Rajana også killinger sidste år?? Måske i efteråret?
> Husker jeg ret?????

Hej Louise, god hukommelse!
For ja, hun fik også et kuld sidste år, faktisk lige på dagen i dag! Vi
fejrer derfor fødselsdage for både vores hankat der bliver 4 i dag, og
vores unge hunkat Varvara, fra dette forrige kuld.

Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Kate

Dato : 22-05-07 19:16

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> http://picasaweb.google.dk/dplahrmann/Kattene/photo?authkey=Ch1NqmW
> tk3o#5066939545057643074

Er du da gal, hun ser godt nok ud til at kunne revne når det skal være

Fra : Siri

Dato : 22-05-07 19:39

> Kate skrev:
> dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Er du da gal, hun ser godt nok ud til at kunne revne når det skal være
>

> --
> Kate

Ja hun gør! Scary....
'unge kom nu frem' - som det hedder i børnesangen
Misse-unger, altså - kooom nu, vi vil se jer, kom ud og leg
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar