Hvad gør man ikke.
Fra : Coppi

Dato : 21-05-07 09:12

Hej gruppe.

Hvad gør man ikke, vi har et stort problem. Stribe er jo vant til at sove i
en dukkeseng mellem hundene og os i soveværelset. Men han er jo ikke altid
hjemme om aftenen når vi går i seng, så kommer han altid senere og går i
seng.
Men det har hans mor ( vildmissemor ) fundet ud af, så nu ligger hun og
venter og skynder sig ind i hans seng og så er den lille nødt til at sove
hos Andrea ( Rottweiler ) når han kommer op. Det er Andrea ikke så vild med,
så vi har tænkt og tænkt, der er nemlig begrænset plads, da alle dyrene jo
vil ligge så tæt på os som muligt.
Løsningen er fundet, en kommode med 4 skuffer, hvor de 2 tages helt ud, så
kan der ligge en kat i hver af de 2 andre, hvis de bare bliver godt forede,
en kattehygge kommode.
Nu skal jeg bare have fundet en der passer i målene og så må vi jo håbe, at
kattene også synes det er en god ide.
Vi kan jo ikke have at de mangler sovepladser i soveværelset vel ???
IH ALTSÅ !!!

coppi

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 21-05-07 12:21

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at kattene også synes det er en god ide.
> Vi kan jo ikke have at de mangler sovepladser i soveværelset vel ???

Nej, det er med at være kreativ, når man er en god katteslave

Venlig hilsen, Anelise (hvis soveværelse er hunde- og kattefrit, fordi jeg
har en let astma)

Fra : Kate

Dato : 22-05-07 19:13

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in

> Vi kan jo ikke have at de mangler sovepladser i soveværelset vel ???
> IH ALTSÅ !!!

Hihihihi, i er da dyreelskere så det vil noget
Må jo indrømme at mine 3 må klare sig selv hvad angår sovepladser, de
har hele huset, men må alstå ikke ligge ovenpå mig. Dette kan kun
Mowgli overholde, så han ligger næsten altid i min fodende, men Lante
og Doughnut sover ikke i soveværelset.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-05-07 19:28

> [...]
> at kattene også synes det er en god ide.
> Vi kan jo ikke have at de mangler sovepladser i soveværelset vel ???

GGGG.. kan lige se det for mig!, DERFOR har vi ikke hverken hunde eller
katte i soveværelset om natten!.. det er så lille at vi selv kun lige kan
kante os rundt, så sikke et cirkus det ville blive!.
men de putter børn om aftenen, Loui passer på den yngste dreng, han er bange
for edderkopper, og der er særligt mange på hans værelse om aftenen, siger
han.. så Loui er tit babysitter indtil han sover, til stor fornøjelse for
dem begge. et par gange har han dog måttet hidkalde Harald, for han er en
sand edderkoppefanger, og rasmus er ved at brække sig af væmmelse, når
Harald glad guffer den i sig..(-;
Harald og Anton putter min datter, en i fodenden og en på hovedpuden.. jeg
tror at jeg vil lære dem at læse godnathistorie, det havde nok været et
hit!.

mvh. marie