Harald (tortie-kontoen)
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-05-07 06:34

Det er med stor glæde jeg kan konstanterer her til morgen
at Haralds "løskøbningspris" er hjemme ))

1950 kr er sat ind med Haralds navn på, så nu kan den anden fam. rende og
hønse *gg* Harald valgte hvor han ville bo, og som de vidunderlige
mennesker I er, har I gjort det muligt at opfylde det ønske )

mange glade morgen-knus
--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : JB

Dato : 21-05-07 08:03

"Marianne Hellemose" <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Super Marianne, og så er der også lidt til overs til andre nødstedte misser.

Hilsen
Jytte

Fra : Coppi

Dato : 21-05-07 09:03

Hej Marianne.

Sikke en dejlig morgennyhed.

Det glæder os alle, at Kong rocker Harald nu kan nyde resten af sit katteliv
hos nogen der virkelig holder af ham og især at det er nogen har overskud
til, at se det sjove i at han er en " skiderik ".

Hilsen coppi, andrea, pivsen, missemor og lille lange stribe

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-07 10:28

In news:46512f58$0$935$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Marianne Hellemose <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> typed:
> [...]
> rende og hønse *gg* Harald valgte hvor han ville bo, og som de
> vidunderlige mennesker I er, har I gjort det muligt at opfylde det

Også til dig Marianne. Det er bare dejligt at Harald nu næsten er en
fri mis. Herfra en stor tak til dig.

At der så er et beløb til overs som næsten matcher pengene for
Harald, er da bare dejligt. Så er der andre små misser der også kan
nyde godt af dem. Dejligt at det er overstået, det var godt nok ved
at blive noget af en gyser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 22-05-07 09:30

> [...]
> hønse *gg* Harald valgte hvor han ville bo, og som de vidunderlige
> mennesker I er, har I gjort det muligt at opfylde det ønske )

Hej alle!!

Jeg vil takke jer alle, på vores og helt sikkert også på Haralds vegne!.

Og så håber jeg, at vi nu får fred til at nyde abekatten!.

mvh. marie