Hvor kom han ud denne gang?
Fra : Kate

Dato : 20-05-07 19:32

Ja, som overskriften antyder har vi haft endnu en springtur......
Dennegang var strømmen tilsluttet og alligevel tog Mowgli en tur "on
the wild side". Han må have set sit snit mens jeg spiste aftensmad, for
jeg havde set ham ikke læ nge før da. efter spisning gik jeg ud for at
bekæmpe lidt mere ukrudt og normalt kaste Mows sig for mine fødder
fordi han vidst regner med at jeg ligger der for hans skyld. Nåmen,
kræet kom jo ikke og han var ikke indenfor synsvidde. Først tænkte jeg
ikke at han var gået ud, da der jo var strøm på hegnet. Men jo, da jeg
kom ud i køkkenet for at hente en kop kaffe, stod Mows ude i naboens
indkørsel Straks jeg kom ud flintrede han om bagtil og jeg fulgte
efter, han løb alt hvad remmer og tøj kunne holde og op over hegnet,
ind i huset. Det vil altså sige at han åbenbart ikke bliver forskrækket
af at få stød, øvvvvvv. Nu er jeg jo lidt i tvivl om mit næste træk,
jeg vil ikke have at han render løs,men jeg vil jo heller ikke straffe
migselv og de andre katte med at lukke havedøren for dem..... hmmm, nu
må jeg så i tænkeboks.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 20:01

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kate
>
> Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.

Æv dog Kate
det kan være at du kan bruge samme metode jeg kurerede Rocke med.
En dag alene i fængsel.

Nu er der jo ,heldigvis, forskel på katte.
Men Rocke er lillebror, og enormt konkaktsøgende. Han har aldrig før prøvet
at løbe frit, men det lå ham for at prøve.

Den tur alene i pension, den har fuldstændigt kureret hans trang til livet
uden for indhegningen.

Det er sjovt med heraki blandt katte, her er det Rocke der spæner efter
Kosmos,
Kosmos gemmer sig i en hule, og der bliver fægtet vildt med poterne.
Og så tror man at det er Rocke der bestemmer, men nej, For hvis Kosmos
skælder ud, så går Rocke væk og lyder lidt som en hamster.

Kosmos hjalp mig også da også da Rocke var på springture.
Han løb ind og sladrede, Ja ved at gøre ting han ikke må. Hehe.

Når de er sammen på pension så er det Kosmos der bestemmer.

Nå summasumarum, Hvis din springfyr er glad for hjemmet, og ikke vil være
alene.
Så virker det måske med et alene ophold på 1 døgn på en pension.

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-07 20:12

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så virker det måske med et alene ophold på 1 døgn på en pension.
>
> Mvh Allan

Tænk at jeg kan skrive så meget og glemme det vigtigste

Katten skal strakt efter springtur i transportkasse og afsted til alenelivet
på pension.

For vi ved jo alle at 1 sek. efter en ugerning fra katte, der er den glemt.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 23-05-07 16:41

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> det kan være at du kan bruge samme metode jeg kurerede Rocke med.
> En dag alene i fængsel.

Hmmm, jeg ved ikke om jeg synes det er en kur jeg vil prøve. Jeg kan
dog godt huske du gjorde det. hjælper det virkeligt stadig på Rocke?
Jeg tvivler på at Mowgli ville være specielt imponeret