Hvilken news udbydere skal man bruge?
Fra : Søren Blom

Dato : 23-05-07 10:14

I forbindelse med et skift til Fullrate om ikke så længe, så skal jeg have
fundet en news server.
Mit primær behov er danske tekst grupper og så siger logikken jo
news:sunsite.dk men den oplever jeg desværre som meget tung i det, kender
lidt til Giganews, men hvad er der ellers som ikke koster mere end 5-7
dollar om måned?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 23-05-07 10:20

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> [...]
> news:sunsite.dk men den oplever jeg desværre som meget tung i det, kender
> lidt til Giganews, men hvad er der ellers som ikke koster mere end 5-7

Du kan f.eks hos Astraweb (http://news.astraweb.com) købe 25GB download
uden tidsbegrænsning for $10. Er det kun tekst du skal bruge holder 25GB
meget længe Hvordan de danske grupper er ved jeg ikke, men de har
flere danske peers, så mon ikke de er fine.

--
-René

Fra : Mads

Dato : 23-05-07 11:15

On Wed, 23 May 2007 11:13:56 +0200, "Søren Blom" <soren@blom.dk>
wrote:

> [...]
>news:sunsite.dk men den oplever jeg desværre som meget tung i det, kender
>lidt til Giganews, men hvad er der ellers som ikke koster mere end 5-7

http://www.newsgroup-binaries.com/
Op til 5 GB per måned for $2.50 ( 15 kr )
Det skulle være til at overkomme

mvh Mads

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 12:19

> [...]
> news:sunsite.dk men den oplever jeg desværre som meget tung i det, kender
> lidt til Giganews, men hvad er der ellers som ikke koster mere end 5-7

Bruger selv datemas.de:
http://www.datemas.de/news/
Gratis og fungerer fint!

Fra : Renè

Dato : 23-05-07 12:38

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Bruger selv datemas.de:
> http://www.datemas.de/news/
> Gratis og fungerer fint!

Hos Giganews får du 3 dg el.1000mb gratis abbo.
Kan jeg kun varmt anbefale.
http://www.giganews.com/

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 14:03

> Hos Giganews får du 3 dg el.1000mb gratis abbo.
> Kan jeg kun varmt anbefale.
> http://www.giganews.com/

Men som jeg skrev bruger jeg datemas.de!

Fra : Per Hansen

Dato : 23-05-07 16:27

"ShutEye" <no@no.no> mentioned this

> Men som jeg skrev bruger jeg datemas.de!

Han havde nok bare lige overset at det skal være primært
til TXT grupperne.
Havde det været til det binære, tja så må jeg spørge ham
om hvorfor han dog bruger en af verdens dyrreste, når
der findes andre der er lige så gode og op til 30 dollars
billigere i kvartalet.

--
Per Hansen

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 17:19

> [...]
> om hvorfor han dog bruger en af verdens dyrreste, når
> der findes andre der er lige så gode og op til 30 dollars

Jeg reagerede på at han skrev til MIG om giganews.
Jeg har sgutte spurgt om noget :)

Fra : N/A

Dato : 23-05-07 17:20

Fra : ShutEye

Dato : 23-05-07 17:20

> Men tager pt ikke mod nye brugere.
>
> "Registration for all users includes posting access ... >> Temporarily
> suspended <<"

Det havde jeg ikke lige læst.
Der er forresten 'kun' hvis du vil poste indlæg, man kan stadig læse.

Fra : Carl Drud

Dato : 23-05-07 19:52

On 2007-05-23, ShutEye <no@no.no> wrote:

> [...]
> Gratis og fungerer fint!

Men tager pt ikke mod nye brugere.

"Registration for all users includes posting access ... >> Temporarily

Carl