Pc vil ikke starte
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 23-05-07 20:42

Hej

Efter flytning vil min pc ikke starte. Når jeg sætter strøm på, blinker
lamperne på keyboardet een gang, og en grøn LED lyser konstant på
morbrædtet.
Men når jeg trykker på power knappen sker der intet.

Har checket for løse komponenter, og målt på PSU'en - ser ud til at være i
orden.

Nogen der har en ide om hvad fejlen kan være?

--
/Mikael

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-05-07 11:33

> Efter flytning vil min pc ikke starte. Når jeg sætter strøm på,
> blinker lamperne på keyboardet een gang, og en grøn LED lyser
> konstant på morbrædtet.
> Men når jeg trykker på power knappen sker der intet.

Fugt eller ESD....

Claus

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 24-05-07 19:05

> Fugt eller ESD....

ESD?

--
/Mikael

Fra : Michael

Dato : 24-05-07 19:32

> ESD?
>
> --
> /Mikael

Statisk elektricitet.
Det slår lakridserne ihjel.

Michael

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 24-05-07 21:09

"Michael" <ja@da.invalid> skrev i en meddelelse

> Statisk elektricitet.
> Det slår lakridserne ihjel.

Altså, lige til skrot.

--
/Mikael

Fra : Morten

Dato : 25-05-07 22:07

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> orden.
>
> Nogen der har en ide om hvad fejlen kan være?

prøv ta' cpu ud og sæt den iigen.

Morten

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 26-05-07 19:46