Formular
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 22-05-07 20:58

Hej NG

Vi har en formular til indmeldelse som jeg ikke kan få til at virke når jeg
har tastet de forskellige felter ind kommer denne fejl meddelse.'

Bad Referrer - Access Denied
The form attempting to use FormMail resides at
http://www.fendtklub.dk/indmelding.htm, which is not allowed to access this
program.

If you are attempting to configure FormMail to run with this form, you
need to add the following to @referers, explained in detail in the README
file.

Add 'www.fendtklub.dk' to your @referers array.

FormMail © 2001 London Perl Mongers

jeg håber virkelig at der er nogen som kan klare dette form mig.
jeg kan sende filen til gennemgang, for nogen som er dreven i det kaqn
måske se det der i gennem

Hilsen
Ewan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-05-07 21:48

"Ewan Pedersen" <dsl360655@vip.cybercity.dk> skrev :

>Vi har en formular til indmeldelse som jeg ikke kan få til at virke når jeg
>har tastet de forskellige felter ind kommer denne fejl meddelse.'

Du fik et foreslag i
news:m1su43lrtoee4msr24vgu2c9q8d3pkoc9i@dtext.news.tele.dk, da du
spurgte for tre dage siden.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Bent Johannisson

Dato : 23-05-07 06:06

Ewan Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>

> jeg håber virkelig at der er nogen som kan klare dette form mig.
> jeg kan sende filen til gennemgang, for nogen som er dreven i det kaqn

Hej,

Ja, det er muligt at bruge Frontpage hos
os, men vi anbefaler det ikke.
Frontpage Extensions vil ikke længere blive
opdateret, hvilket vil medføre en sikkerhedsrisiko
for Frontpage brugere i fremtiden. Og da
Microsoft har valgt at fjerne Frontpage fra
fremtidige office pakker, kan vi ikke garantere
at Frontpage Server Extensions vil virke
hos One.com i fremtiden. I stedet kan jeg
anbefale at bruge WebCreator, som du finder
online på vores kontrolpanel, eller andre
gængse redigeringsprogrammer.

Den efterlyste komponent med Kontaktformularer
er ikke understøttet af vores version af
Server Extensions.

Brug eventuelt denne generator som alternativ:
http://one-docs.com/tools/formmail

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
One.com

Web-site: http://www.one.com

hos min udbyder bruger de det ovenstående
Mvh.
Bent

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 23-05-07 14:34

Nu spurgte han ikke efter at bruge Frontpage Extensions men om at få
formmail til at virke.
At henvise til en Wizard hos One hjælper ikke rigtig hvis det ikke er
der han er hostet.
I stedet skal han læse hjælpen til Formmail hos sin egen host og
eventuelt kontakte deres support.

Fra : Bent Johannisson

Dato : 24-05-07 06:16

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote in
> [...]
> der han er hostet.
> I stedet skal han læse hjælpen til Formmail hos sin egen host og

Undskyld! jeg prøvede bare at hjælpe, men gav også udtryk for at den
løsning virker hos min udbyder.
Bent Johannisson

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 24-05-07 15:15

Du skal aldrig sige undskyld for at ville hjælpe. Det er al ære værd.
Man lærer så længe man lever så klø du bare på med at forsøge at
hjælpe andre. Det skal nok lykkes.