Købes: Brugt tonerpatron til HP 2550L Colo~
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 20-05-07 15:35

Jeg skal kun bruge den lille plastsnekke, der sidder løst fast på
developerrullen i højre side, så hvis der er én, der vil pille den af, er
det jo nemmere at sende den i en konvolut. Farven på patronen er derfor
ligegyldig.

Min egen smuttede væk i forbindelse med opfyldning med toner.

Bor i Gadstrup ved Roskilde.

Mail, hvis du har en tom patron tilovers.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 20-05-07 16:17

"Jørgen Thorsgaard" <joergenthorsgaard @dbmaik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min egen smuttede væk i forbindelse med opfyldning med toner.
>
> Bor i Gadstrup ved Roskilde.
>
> Mail, hvis du har en tom patron tilovers.

Jeg tror måske, at du får flere brugbare henvendelser i en af
markedsgrupperne. F.eks. dk.marked.privat.edb.ekstern

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 20-05-07 16:25

> "Jørgen Thorsgaard" <joergenthorsgaard @dbmaik.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror måske, at du får flere brugbare henvendelser i en af
> markedsgrupperne. F.eks. dk.marked.privat.edb.ekstern

Tak...prøver det.
--
Mvh.
Jørgen