Sneak peek på den nye Rambo
Fra : Thomas M

Dato : 20-05-07 17:17

http://www.aintitcool.com/node/32721

Den bliver RIGTIG voldelig, RIGTIG blodig og RIGTIG gory.

Hold da helt kæft og hold op hvor jeg glæder mig.

Endelig en R rated film, som fortjener en hård R rating.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 20-05-07 17:52

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> http://www.aintitcool.com/node/32721
>
> Den bliver RIGTIG voldelig, RIGTIG blodig og RIGTIG gory.
>
> Hold da helt kæft og hold op hvor jeg glæder mig.
>
> Endelig en R rated film, som fortjener en hård R rating.

Jeps, en mand der bliver skudt med TMG på 1 meters afstand

I denne film ser det iøvrigt ud til han beholder trøjen på.

mvh
Kim

Fra : Mads

Dato : 20-05-07 17:54

On Sun, 20 May 2007 18:17:08 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>http://www.aintitcool.com/node/32721
>
>Den bliver RIGTIG voldelig, RIGTIG blodig og RIGTIG gory.
>
>Hold da helt kæft og hold op hvor jeg glæder mig.
>
>Endelig en R rated film, som fortjener en hård R rating.

Gaaaab! Endnu et flop fra hjernedøde Stallone.

Fra : Zeki

Dato : 20-05-07 19:41

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> Gaaaab! Endnu et flop fra hjernedøde Stallone.

Hans seneste film "Rocky Balboa" var i hvert fald ikke et flop.
Den kostede 24 millioner $ at lave og har indtil nu indtjent 70 $ på
bioindtægter alene.
http://www.imdb.com/title/tt0479143/business

Men det er måske andre film du tænker på?

Fra : Martin T.

Dato : 21-05-07 04:19

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> [...]
> bioindtægter alene.
> http://www.imdb.com/title/tt0479143/business
>
> Men det er måske andre film du tænker på?

Pyha det kan ikke engang Stjerner uden hjerner slå

Martin T.

Fra : Lars Christensen

Dato : 21-05-07 09:06

On Mon, 21 May 2007 05:18:53 +0200, "Martin T."
<ThodeREMOVE@besked.com> wrote:

>Pyha det kan ikke engang Stjerner uden hjerner slå

Til gengæld var de hjernefri stjerner ikke dopet med muskelfremmede
præparater

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 21-05-07 16:39

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Gaaaab! Endnu et flop fra hjernedøde Stallone.

Hmmm, han har da et par udemærkede film bag sig

De første Rocky film (og hører også at den nye er god)
Rambo 1+2
Copland

og det ser da også spændende ud med den nye Rambo

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-05-07 18:09

Brian, Rikke og Kristian wrote:
> [...]
> Rambo 1+2
> Copland
>
> og det ser da også spændende ud med den nye Rambo

Copland, Demolition Man og Oscar er rigtigt gode. Hvad jeg har set af hans
to uendelige filmserier, smagte til gengæld ikke af mere.

Per V.

--
"Everybody here is wearing a uniform, so don't kid yourselves."
(Frank Zappa)

Fra : Taba

Dato : 21-05-07 19:40

> De første Rocky film (og hører også at den nye er god)
> Rambo 1+2
> Copland

Kunne også godt lide ham i "Get Carter"

> og det ser da også spændende ud med den nye Rambo

Indtil videre må man da sige at der er ret visuelt

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Rene Schnoor

Dato : 22-05-07 10:54

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:4651bcfe$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hmmm, han har da et par udemærkede film bag sig
>
> De første Rocky film (og hører også at den nye er god)
> Rambo 1+2
> Copland

Jeg var ret glad for Cliffhanger. Ganske god gedigen action. Copland har jeg
endnu ikke set.

René

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-05-07 15:39

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> "Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
> skrev i en meddelelse

> Jeg var ret glad for Cliffhanger. Ganske god gedigen action. Copland har
> jeg endnu ikke set.

Så må du endelig ikke forvente en action film, for jeg blev faktisk skuffet
over Copland første gang jeg så den. Men da jeg så genså den, synes jeg det
var en rigtig god stille film.

BK

Fra : Mr. D

Dato : 22-05-07 11:43

> [...]
>>
> Hmmm, han har da et par udemærkede film bag sig
> De første Rocky film (og hører også at den nye er god)

Jeg er helt enig, og selvom han måske først og fremmest er actionfilm maker,
så er dem, du nævner her, da lidt ud over det actionsædvanlige. Men jeg er
da også ualmindeligt godt underholdt i film som f.eks.

Victory
Cliffhanger
Assassins
Judge Dredd
Demolition Man
Tango and Cash
.... og jeg husker den ikke helt, men var F.I.S.T. ikke også en god
oplevelse?

simon

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-05-07 15:40

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Demolition Man
> Tango and Cash
> ... og jeg husker den ikke helt, men var F.I.S.T. ikke også en god

Ja jeg havde faktisk glemt Victory, Judge Dredd og Demolition Man, som også
er gode film.

BK

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-07 11:13

> Gaaaab! Endnu et flop fra hjernedøde Stallone.

Hjernedøde Stallone? Den første Rocky, det meste af Rocky 2 og Rocky Balboa
er sku klasse!

Han kan skabe en steming, så jeg bliver helt rørt, som få film formår. Det
er ikke _bare_ bokse film, det er film om livet, og kampen i livet.
Boksekampen(e) er bare en form for symbol for dette.

Den første Rambo har også en masse at sige. Folk sætter Stallone i en totalt
ufortjent bås, bare fordi filmene også indeholder action samtidig med de
flotte scener og veludførte replikker.

Vi kan dog hurtigt blive enige om at Rambo 2 og 3, samt Rocky 3 og 4 bare
skal glemmes i en fart..

Jovist bliver John Rambo en gore-fest så action fans kan klappe i hænderne!
Men jeg vil ikke dømme den før jeg har set den. Jeg blev meget stærkt
overrasket over Rocky Balboa, som nok var en af de bedre biografoplevelser
jeg har haft i meget meget lang tid.

Mvh. Martin

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-05-07 08:55

Martin Ohlsson skrev:
> Vi kan dog hurtigt blive enige om at Rambo 2 og 3, samt Rocky 3 og 4 bare
> skal glemmes i en fart..

Øh nej

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-05-07 18:19

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Den bliver RIGTIG voldelig, RIGTIG blodig og RIGTIG >gory.
>
> Hold da helt kæft og hold op hvor jeg glæder mig.
>
> Endelig en R rated film, som fortjener en hård R rating.

Jeg håber virkelig ikke der er nogen der ryger cigaretter eller pibe i den
film ,..... Det kan være farligt.

http://vip.tv2.dk:80/article.php/id-6959580.html

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 20-05-07 18:47

On Sun, 20 May 2007 19:19:28 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> wrote:

>Jeg håber virkelig ikke der er nogen der ryger cigaretter eller pibe i den
>film ,..... Det kan være farligt.
>
>http://vip.tv2.dk:80/article.php/id-6959580.html

Eller mishandler dyr!

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 19:04

Thomas M wrote:
> http://www.aintitcool.com/node/32721
>
> Den bliver RIGTIG voldelig, RIGTIG blodig og RIGTIG gory.
>
> Hold da helt kæft og hold op hvor jeg glæder mig.
>
> Endelig en R rated film, som fortjener en hård R rating.

Ja... det er sgu rart med noget ordentligt vold engang imellem...

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : iSteen

Dato : 23-06-07 10:52

On 20 Maj, 18:17, "Thomas M" <its@secret> wrote:
> http://www.aintitcool.com/node/32721

Nogen der har et link til et andet sted - filen er ikke længere
tilgængelig på det oprindelige link?

Fra : P.L.

Dato : 23-06-07 11:00

http://youtube.com/watch?v=SgKaAeGfOyA

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.

Fra : Holst

Dato : 23-06-07 11:03

iSteen wrote:

> Nogen der har et link til et andet sted - filen er ikke længere
> tilgængelig på det oprindelige link?

Google, naturligvis.

Det tager cirka fem sekunder at finde et link til traileren:

http://www.slashfilm.com/2007/05/19/john-rambo-movie-trailer/

Der er sikkert flere.

Fra : iSteen

Dato : 23-06-07 17:52

On 23 Jun., 11:59, "P.L." <N...@Valid.invalid> wrote:

> http://youtube.com/watch?v=SgKaAeGfOyA

Tak for det

Fra : P.L.

Dato : 23-06-07 18:04

On Sat, 23 Jun 2007 09:51:59 -0700, iSteen wrote:

> Tak for det

Var så lidt den ser for øvrigt ud til at blive god.

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.