Titel søges
Fra : Hauge

Dato : 18-05-07 17:42

Hej

Jeg så engang først i 80'erne en film på video, og jeg mener den hed
"Gyllebæk universitet" og mener også at den engelske titel var "Yellowstream
university", men jeg kan ikke finde noget via Google eller imdb.
Det er en underlig ungdomsfilm, men synes (dengang) at den var ganske sjov.
Et par småting jeg mindes der var deri:
madlavning hvor der kastes noget spaghetti op på køkkenvæggen, for at tjekke
om det var kogt
en der kommer gående med en "Lolitta" der siger "f**k me"

Er der nogen der kender filmen, og kender den rette titel?

Mvh Hauge

Fra : Holst

Dato : 18-05-07 17:56

Hauge wrote:

> [...]
> en der kommer gående med en "Lolitta" der siger "f**k me"
>
> Er der nogen der kender filmen, og kender den rette titel?

Du må have brugt en anden Google end jeg.

Følgende er første link, når man smider "yellowstream university" ind i
søgefeltet:

http://www.badmovieplanet.com/unknownmovies/reviews/rev234.html

Og på IMDb.com:

http://www.imdb.com/title/tt0079406/

Fra : Hauge

Dato : 18-05-07 18:02

Hej
Holst wrote:
> Du må have brugt en anden Google end jeg.

Øhm.. Jeg fatter det ikke, om jeg igen og igen har lavet en tastefejl i
google hhv. imdb, det ved jeg ikke, men må have været blind og/eller døv ;)
Men det er i hvert fald den film.
Mange tak for hjælpen.

Mvh Hauge, der kryber ned under bordet og skammer sig over det dårlige
Google-forsøg.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-07 18:39

In news:464dd751$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> typed:
> [...]
> "Gyllebæk universitet" og mener også at den engelske titel var
> "Yellowstream university", men jeg kan ikke finde noget via Google

Mon det er denne ? :

http://www.amazon.com/Delta-House/dp/B0001XLWTO

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hauge

Dato : 18-05-07 18:42

Hej Tove
Tove Krieger wrote:
> Mon det er denne ? :
>
> http://www.amazon.com/Delta-House/dp/B0001XLWTO

Ja det er lige netop den, den har åbenbart et par navne.

Takker for hjælpen :)

Mvh Hauge