Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotokritik.dk vil ikke godkende min fil
Fra : 7c

Dato : 18-05-07 22:09

Jeg forsøger at oploade et billede til fotokritik.dk men jeg får hele tiden
en melding om at det ikke er en jpg-fil jeg bruger. Jeg har gjort det her
mange gange før og er ret sikker på at tingene er som det skal være, men er
der nogen her, der har haft samme problem??

Vh.

Søren C.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 18-05-07 22:22

On Fri, 18 May 2007 23:09:21 +0200, 7c wrote:

> [...]
> mange gange før og er ret sikker på at tingene er som det skal være, men er
> der nogen her, der har haft samme problem??

Fotokritiks server har igen problemer og der er ikke oploadet billeder
siden engang i går. Fotokritik nærmer sig mere og mere afgrunden, hvis de
ikke får styr på deres server hurtigt.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 70 - 200 f/2.8L IS USM

Fra : John Sahl

Dato : 18-05-07 22:22

7c wrote:
> [...]
> gjort det her mange gange før og er ret sikker på at tingene er som
> det skal være, men er der nogen her, der har haft samme problem??

Det er de gentagne databaseproblemer som plager websitet. Prøv igen en anden
dag.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 18-05-07 22:43

On Fri, 18 May 2007 23:09:21 +0200, "7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk>
wrote:

> [...]
>mange gange før og er ret sikker på at tingene er som det skal være, men er
>der nogen her, der har haft samme problem??

Brug www.fotostart.dk i stedet. Den styres af en fin fyr her fra
Aalborg og den er god til os nybegyndere.

Mvh. Brian

--
Creator of http://www.natart.dk
Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-05-07 10:15

Brian B. Christensen skrev den 18-05-2007 23:42:

> Brug www.fotostart.dk i stedet. Den styres af en fin fyr her fra
> Aalborg og den er god til os nybegyndere.

Tusind tak for linket!

Det ser også ud til, at der rigelig gang i debatten. Og man holder sig
til temaet og ikke bliver mudderkastende.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : 7c

Dato : 19-05-07 09:39

Tak for svar! Så er det altså ikke mig der sidder og laver en fejl 40. Nu
har de haft bøvl med deres server ret længe og det er pisse irriterende.
Hvad er de bedste alternativer?

Søren

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-05-07 09:56

On Sat, 19 May 2007 10:39:22 +0200, "7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk>
wrote:

>Tak for svar! Så er det altså ikke mig der sidder og laver en fejl 40. Nu
>har de haft bøvl med deres server ret længe og det er pisse irriterende.
>Hvad er de bedste alternativer?

Som jeg skrev, så er Fotostart.dk et godt alternativ.

Mvh. Brian

Fra : 7c

Dato : 19-05-07 15:34

> Som jeg skrev, så er Fotostart.dk et godt alternativ.
>
> Mvh. Brian
> --
> Creator of http://www.natart.dk
> Webgalleri? http://www.brinch.it/webgal.asp

Jeg så det godt og tak for tippet, men jeg synes det virker lidt rodet. Jeg
håbede på andre muligheder, hvor det er ren kritik og ikke alt mulig andet
om indkøb osv..

Vh.

Søren

Fra : rt