Æret være Lises minde
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-07 16:12

Idag har Ida fortalt i nyhedsgruppen at Lise ikke er mere, at hun stille sov
ind natten til d. 26. januar i år.

Her er det Ida skrev i en anden tråd her i NGen:
Hej Alle

Lise kæmpede stædigt mod kræften i mange år og det lykkedes hende flere
gange at slå bæstet ned med sin ukuelige vilje, stædighed, livsglæde, varme
og sit store mod og humør.
Natten til d. 26. Januar gav hendes krop dog op
Hun var ukuelig til det sidste, men vidste hvor det bar hen, så alt omkring
hendes elskede samling 'møgkræ' var arrangeret og på plads.
Jeg savner den skønne kone

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk
Jeg synes vi alle skal sende hende en varm tanke, og tænde et lys for hende,
virtuelt, eller hjemme i stuen..
Jeg vælger at tænde mit lys for hende herinde...

Mange tanker fra Louise og Buster

begin 666 frown.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$``````+V]O8RM_[V]O2'Y! $```,`+ `````/``\```(O
MG V9QY,"X6) QBK P?A*E$5BI76/9*:7*K:K"Y^H,CK6^-GPM>U9(T,U-@H-
$HP``.P``
`
end

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-05-07 19:24

Jeg tænder også en lys for Lise både i min stue og her. Jeg husker
hende som et varmt og venligt menneske og en god slave for hendes
skønne katte. Hun vil blive savnet meget.

Æret være hendes minde.

Tove

Fra : Kate

Dato : 20-05-07 19:39

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> [...]
> hende som et varmt og venligt menneske og en god slave for hendes
> skønne katte. Hun vil blive savnet meget.

Jeg har mødt Lise en enkelt gang og husker hende også som et varmt og
venligt menneske. kog hendes kærlighed til kattene kunne der ikke
stille spørgsmålstegn ved.
Jeg har tændt et lys for Lise her:
http://www.gratefulness.org/candles/candles.cfm?l=eng

KAA DK står der under lyset, hvis man klikker på det kan man læse hvad
jeg skrev.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Siri

Dato : 20-05-07 21:24

Åh... Det frygtede jeg...
Lise, hvor du end er, dér er der en masse glade katte hos dig.
Tak for en af de bedste aftner og største katte-oplevelser i mit liv - 4
vidunderligt tillidsfulde mislinger! Og fire store kager *GG*, som jeg
ikke ku kapere alle - din gæstfrihed var stor!
Der vil altid være et lys i mit hjerte, der brænder for dig, og så må
det lyde så sentimentalt, det vil - så kitschet som flere hundrede (?)
pragtfulde Barbie-dukker!
Jeg ville ønske, at jeg stadig havde chancen for at møde dig og
mislingerne - lettelse trods alt at høre, at de har fået gode hjem!
Ekstranus til Quincy, Merlin, Freja og ikke mindst Uther!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 20-05-07 23:15

<klip> Idag har Ida fortalt i nyhedsgruppen at Lise ikke er mere, at hun
stille sov
> ind natten til d. 26. januar i år.
</klip>

Jeg kendte ikke Lise, men det er da dybt tragisk at så ungt et menneske
allerede skulle herfra - mine tanker til hendes smukke katte, som jeg håber
hun en dag møder igen deroppe....

Venlig hilsen og
Heidi
Miver og Mulles mor, der ikke altid kan finde en mening med ting der
sker....