Hvordan går det i Harald-sagen?
Fra : JB

Dato : 18-05-07 15:56

Hej Marie.

Hvordan går det Harald-sagen? Er der noget nyt?

Hilsen
Jytte

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-05-07 16:54

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Marie.
>
> Hvordan går det Harald-sagen? Er der noget nyt?
>
> Hilsen
> Jytte

nøø, egentlig ikke hvis du tænker på den endelige overtagelse, jeg har ikke
noget at betale med pt, jeg lovede dem heller ikke at komme over nogen
bestemt dag..nu kan de smage deres egen medicin..(-;

Vi nyder ham i fulde drag, og glædes over hvor skønt det er, at have sådan
en flok dejlige dyr der kan finde ud af det sammen, vi mangler kun albert,
han er ikke bange for Harald, men er noget usikker af sind, meget forskellig
fra hans bror anton, som jo er ping pong dynamolygte med Harald -og med Ebbe
som 3. hjul..(de er sgi sjove)
Men Albert er stadig noget syrlig, og forsøger at give Harald lidt frygt i
livet, men det virker bare ikke efter hensigten.. (-;

mvh. marie

Fra : JB

Dato : 18-05-07 17:12

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:464dcc12$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> [...]
> Men Albert er stadig noget syrlig, og forsøger at give Harald lidt frygt i
> livet, men det virker bare ikke efter hensigten.. (-;

Du kan jo bede dem komme og hente pengene, når du har dem.

Katte er ikke ens selv om de er kuldsøskende og vokset op i samme hjem. Jeg
har to søstre, hvor den ene har masser af gå på mod, men den anden er
tilbageholdende. De er begge født hos os og er kuldsøstre.

Hilsen
Jytte

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-05-07 17:47

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
> en meddelelse news:464dcc12$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Du kan jo bede dem komme og hente pengene, når du har dem.

Tanken har jeg haft, så det ville da være en fin ide.

> Katte er ikke ens selv om de er kuldsøskende og vokset op i samme hjem.
> Jeg har to søstre, hvor den ene har masser af gå på mod, men den anden er
> tilbageholdende. De er begge født hos os og er kuldsøstre.

Jeg tror også at en del af Alberts opførsel skyldes hans opvækst, han kom jo
først til huset som 1 årig, havde gået som enekat, uden andre dyr, og min
opfattelse var at han var noget forsømt rent socialt.
Det er først her det seneste år, at han er blevet en rigtig kælepotte.
men selvfølgelig er søskende ikke ens, det er menneske børn jo heller ikke..
det kan jeg da skrive under på.. (-;

mvh. marie

Fra : JB

Dato : 18-05-07 18:08

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:464dd855$0$7609$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> men selvfølgelig er søskende ikke ens, det er menneske børn jo heller
> ikke.. det kan jeg da skrive under på.. (-;

Det kan jeg også.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-07 18:27

In news:464dcc12$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
typed:
> [...]
> har ikke noget at betale med pt, jeg lovede dem heller ikke at
> komme over nogen bestemt dag..nu kan de smage deres egen

Det er nemli' lige hvad de kan. og så kan de oven i købet få
lov at hente dem selv.

Jeg har lige været inde på hjemmesiden for at checke om mit bidrag
var blevet noteret. Det var det ikke (jeg sendte det Kr.
Himmelfartsdag), men jeg kan da gætte mig til så meget, at når vi
der har lovet at donere et bidrag til tortiekontoen allesammen
bliver talt sammen, så skulle beløbet faktisk være nået nu, så jeg
forventer da at du bliver kontaktet af Marianne snarest. Nu er det
så weekend og bankerne lukket, men mon ikke du hører fra hende i
løbet af et par dage. Håber at alle har skrevet "til Harald" som
Marianne bad om.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 18-05-07 19:28

> [...]
> Marianne snarest. Nu er det så weekend og bankerne lukket, men mon ikke du
> hører fra hende i løbet af et par dage. Håber at alle har skrevet "til

Det er så ubeskriveligt pænt af jer alle, jeg er så taknemmelig over al den
hjælp og opbakning der har været omkring projekt fjeldaben Kong Harald
hårfager (blåtand).

Min dyrlæge har iøvrigt hængt en side op omkring Tortiekontoen i klinikkens
opslagstavle, de synes jo at det var en meget fin ide med sådan et godt
initiativ.

mvh. marie

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-05-07 19:46

Hej Tove )

Ja dit bidrag er gået ind

Der er gået 500 kr ind, indtil videre til Harald, det er helt bevidst at jeg
ikke har sat dem på oversigten, af samme grund som jeg ønskede at de skulle
være tydeligt mærkede til Harald. Denne indsamling er fuldt ud lige så god
og vigtig, men ikke et egentlig "Tortie-projekt" den falder lidt uden for
rammenerne *ggg* så jeg vil istedet
lave et indlæg her med bidrag og bidragsydere.

Nu har det været helligdag og det går ikke altid lige hurtigt med
konto-overførsler fra bank til bank, så jeg ville godt give det lidt tid
endnu ))

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-07 20:05

In news:464df444$0$844$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Marianne Hellemose <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> typed:
> [...]
>
> Nu har det været helligdag og det går ikke altid lige hurtigt med
> konto-overførsler fra bank til bank, så jeg ville godt give det

Det er mægtigt Marianne. Du skal have tak for at du vil tage dig af
sagen, det er pænt af dig. Vi vil jo så gerne allesammen have
denne kedelige sag afsluttet, ikke mindst for Marie's skyld. Hun har
ofret sig meget for Harald, og det skal helt klart belønnes (synes
jeg i hvert fald, og mon ikke det gælder alle i gruppen ?)

Fra : Erling Jensen

Dato : 18-05-07 22:07

> [...]

>til Tortiekontoen,således at Kong Harald kan blive hvor han har det bedst,
>således at jeg her fra side linien kan følge med i saga'en, måske er det
>ikke et " Tortie-projekt" og dog, er det vel næsten alligevel, for begge
>dele gør at en kat kan få et godt liv, istedet for en ussel skæbne, og hvad
>jeg har læst indtil nu ville den stakkels "Harald" få et rigtigt "hundeliv"
>hos Roma'erne, herfra vil jeg ønske at Marie samt familie får rigtigt megen
>glæde af Harald så vi andre i ny og næ kan følge med i de små anekdoter som

mvh
Erling