HJÆLP - katte uden hjem
Fra : Poul K. Jensen

Dato : 15-05-07 20:49

Kære alle katteelskere

Jeg leder efter et nyt hjem til verdens to dejligste, mest intelligente,
næsten velopdragene og absolut renlige indekatte - Bjarne og Bruno.
Midlertidigt eller permanent.

Sagen er den, at jeg pga jobskifte skal flytte fra Århus til København. Da
det skulle gå ret stærkt, har jeg kun kunnet finde mig et værelse, hvor man
hverken kan eller må have kat (det med at måtte kan vel altid gradbøjes,
hvis bare det var det, som det kom an på). Imidlertid er jeg allerede i gang
med at lede efter noget større, og heldigvis havde jeg en aftale med to
mennesker, jeg havde stor tillid til, om at drengene kunne komme på ferie
hos dem indtil jeg havde fundet en lejlighed. Men de har uden videre trukket
deres løfte tilbage - der røg tilliden - og nu står jeg her i en
møgsituation to uger, før jeg skal flytte.

Naturligvis har jeg sat gang i hele mit netværk, men jeg ikke vil risikere
ikke at have et sted til drengene, når vi kommer til d. 1.6., og de derfor
må tilbage til internatet eller det, der er værre. Derfor efterlyser
jeg nu nogen i dette forum, som kunne tænkes at overtage de to små dejlige
kræ.

Jeg vil allerhelst finde nogen, der vil tage dem for de par måneder, det
måtte tage at finde en lejlighed (så betaler jeg naturligvis alle udgifter
til mad, grus osv i den tid), men det er kattenes tarv, der kommer i første
række, og hvis du kun vil overtage dem permanent, kan jeg også blive tvunget
til at acceptere det.

Det er noget møg, det her, men det haster, så svar venligst hurtigst muligt.

mvh.

Poul

Fra : JB

Dato : 16-05-07 06:52

"Poul K. Jensen" <p_k_jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blive tvunget til at acceptere det.
>
> Det er noget møg, det her, men det haster, så svar venligst hurtigst

Prøv at sætte dem på www.vildkat.dk Mange katte har fået nyt hjem via den
side.

Hilsen
Jytte

Fra : Tinka Vera

Dato : 16-05-07 16:59

> [...]
> til at acceptere det.
>
> Det er noget møg, det her, men det haster, så svar venligst hurtigst muligt.

Hej Poul

Jeg bor i Århusområdet, og det er ikke helt udelukket, at jeg kan passe
dem fra 1. juni. MEN: Jeg VIL kunne have terrassedøren åben. og da jeg
ikke vil risikere at misserne smutter, er det en betingelse at du kan/
vil hjælpe mig (som mildest talt har meget dårlige handyevner) med at
indhegne min cirka 35 kvm. rækkehushave, inden misserne ankommer?

Det kan forresten nok godt tage mere end et par måneder at finde en
lejebolig i Kbh.

Mvh. tinka vera

Ps: hidtil er alle indlæg jeg har sendt afsted forsvundet ud i det blå,
og mails til webmoster kommer retur (mystisk) så nu skriver jeg fra
fremmed computer i håb om at det kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 17-05-07 00:17

> [...]
> og mails til webmoster kommer retur (mystisk) så nu skriver jeg fra
> fremmed computer i håb om at det kan hjælpe.

Hej Poul - held med det og alle gode ønsker og bønner for misserne - jeg
bor på meget lidt plads i Kbh med en perser, der er kræsen mht selskab -
ellers var jeg på..... Overvej, om du ikke kan have dem med i forløbet
alligevel - mit lille indtryk er, at en kat hænger meget mere på en
kærlig "ejer/slave" end på et territorie - at en kat først og fremmest
søger et kærligt hjem. Se nu bare på trådene om Harald: Han vidste godt,
hvor han hørte hjemme, nemlig hos dem, der behandler ham godt og elsker
ham. Ligeså min Gia: Hendes gl ejere måtte af med hende (gråd og tænders
gnidsel!) p gr af allergi, men nu er hun så tryg og glad hos mig....
Lille Belle, mit plejebarn, har nu fundet godt hjem hos mine gode
venner, og nu er hun efter måneders skræk i sit gl hjem en glad og tryg
ene-kat i kærlige hænder. Det er det, der betyder noget! Ikke plads,
luksus, flytning - men at være elsket og være hos dem, man elsker.

Og Tinka Vera - jeg har samme problem - jeg får allernådigst lov
til at svare een gang om dagen, så den ene gang bruger jeg nu. Evt andre
svar forsvinder ud i det blå....
Til gengæld oprettede jeg en tråd, der så kom 4 gange!
Jeg fik ikke lov at svare på det ene svar, der kom. Så der er ged i
noget et sted - og jeg har mailet Webmoster 2 gange (kom retur) og
Tonny, der står for det, een gang - så håber vi, at han kan rage de gode
kastanier ud af ilden for os
Med venlig hilsena
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Poul K. Jensen

Dato : 18-05-07 17:50

Hej Tinka Vera

Jeg har mailet dig, men er ikke helt sikker på, mailen gik igennem.

mvh

Poul

Fra : Poul K. Jensen

Dato : 27-05-07 18:02

Bare lige til orientering, så endte det hele godt.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-07 19:02

In news:4659b991$0$4153$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Poul K. Jensen <p_k_jensen@hotmail.com> typed:
> Bare lige til orientering, så endte det hele godt.
>
> Poul

Dejligt at høre Poul, tak for tilbagemeldingen. Held og lykke med
flytningen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats