gavekort til Itunner
Fra : Niels Poulsen

Dato : 20-05-07 10:38

Jeg har fået givet Caper et gave kort til Itunner men hvordan bruger
Casper eller jeg det ??
--
Niels Poulsen
Bovangen 57B

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-07 15:31

Niels Poulsen <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Jeg har fået givet Caper et gave kort til Itunner men hvordan bruger
> Casper eller jeg det ??

Hvis en af Jer har en .Mac-konto, er det bare at trykke på "køb" - så
går resten automatisk. Hvis I _ikke_ har en sådan konto, véd jeg ikke
hvordan, men det er godt nok nemt

M., der selv har fået et gavekort til butikken, og har købt til ungernes
iPods.....

Fra : Søren

Dato : 20-05-07 16:41

"Morten Lind" <info@for-ogefternavn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Klik på "Redeem" ude til højre i iTunes under "Quick Links"

Udfyld med den kode du har fået sammen med gavekortet.

Pengene vil nu være på kontoen øverst ved siden af dit brugernavn.

Søren

Fra : Niels Poulsen

Dato : 21-05-07 14:11

Søren wrote:
> [...]
>
> Udfyld med den kode du har fået sammen med gavekortet.
>
> Pengene vil nu være på kontoen øverst ved siden af dit brugernavn.

Men jeg kan ikke finde ud af det der står en kode i bunden af kortet men
når jeg skriver den ind så svare computerne igen med at den ikke findes
kort ikke findes

--
http://socialdemokraterne.dk/ news:dk.edb.mac <news:dk.edb.mac>
http://macnyt.dk/ http://macplanet.dk/