For lidt strøm
Fra : Klaus Petersen

Dato : 18-05-07 13:03

Hej NG.

Min computer er mystisk vis begyndt at klage over, at 3.4V spændingen i
computeren er for lav. Går man i bios kan man se den ligger på 3.03V - Man
kan vælge at ignorere fejlbeskeden og starte op som normalt og computeren
kører umiddelbart også som den skal.

Men hvordan kan det være den pludselig er begyndt på det og sker der noget
ved det?

Mvh. Klaus

Fra : J

Dato : 18-05-07 14:08

On Fri, 18 May 2007 14:02:47 +0200, "Klaus Petersen"
<ng@spectual.ra.bnaa.dk> wrote:

> [...]
>kører umiddelbart også som den skal.
>
>Men hvordan kan det være den pludselig er begyndt på det og sker der noget

Strømforsyninger kan begynde at skrante. Du kan udskifte den for et
beskedent beløb, men se dig for. Det er ikke helt let: lavt
støjniveau, effekt, evt. adaptere

mvh

John