helstegt pattegris
Fra : Christina Lund Pouls~

Dato : 16-05-07 12:27

Er der nogen, der kender nogen, der tager ud privat og tilbereder helstegt
pattegris???
Det drejer sig om mad til 60-70 personer

VH. Christina

Fra : Torben Madsen

Dato : 16-05-07 18:42

Ja det gør jeg.
Men det var måske smart du angiver noget om hvor du holder fest.
mvh
torben

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 16-05-07 19:06

Torben Madsen wrote:
> Ja det gør jeg.
> Men det var måske smart du angiver noget om hvor du holder fest.
> [...]

Hvem sagde fest. Bare en lille kaffeslabras med flæsk . . .

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Christina Lund Pouls~

Dato : 16-05-07 19:44

Ja, selvfølgeligt... Det drejer sig om "grisefest" ved RANDERS....

Fra : Hauge

Dato : 16-05-07 20:36

Christina Lund Poulsen wrote:
> Ja, selvfølgeligt... Det drejer sig om "grisefest" ved RANDERS....

Var svarene i dk.forbruger ikke gode nok?

/Hauge

Fra : HA Aalborg

Dato : 17-05-07 17:27

Hauge skrev:

> Var svarene i dk.forbruger ikke gode nok?

Rolig nu... Hun postede spørgsmålet begge steder indenfor et par
minutter.....

-@

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 17-05-07 18:20

"HA Aalborg" <ha-aalborg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rolig nu... Hun postede spørgsmålet begge steder indenfor et par
> minutter.....

Ja men én ting jer efterhånden har lært er at det er meget slemt at poste i
flere grupper.
Tænk nu hvis de stakler der ikke har andet at lave end at læse samtlige
indlæg i samtlige grupper kommer til at læse samme indlæg 2 gange. Det vil
jo være en alvorlig ting, nærmest en katastrofe, ikke ?

Steen.

Fra : Torben Madsen

Dato : 16-05-07 20:38

Hej Christina
Ja så kan jeg ikke være til meget hjælp, jeg bor på sjælland.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-07 20:54

Torben Madsen <torben.madsen@stofanet.dk> wrote:

> Hej Christina
> Ja så kan jeg ikke være til meget hjælp, jeg bor på sjælland.
> mvh
> torben

Hvorlænge skal sådan en bandit dreje rundt før den er klar ?

Kan du arbejde i Veddinge Bakker d. 30. juni ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Spang

Dato : 19-05-07 17:37

"Christina Lund Poulsen" <Christina.lp@tiscali.dk> skrev i

> Ja, selvfølgeligt... Det drejer sig om "grisefest" ved RANDERS....

Ja, jeg kan hjælpe. Ikke mig selv, men kender en "fest-mager"
derovre.

Han klarer både helstegt svin, men også pølsevogn, slush-ice,
pop-corn osv osv.

Spang

Fra : Christina Lund Pouls~

Dato : 22-05-07 20:11