Hanibal Rissing
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-05-07 05:40

Har lige set den - den er FED ....nu er jeg selvf også lidt af et Hannibal
vrag en af de få der faktisk kunne li filmen Hannibal og har set den en 8-9
gange ....

med fare for at lyde lidt spoky så føler jeg en del sympati for ham :)

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 15-05-07 15:43

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]
> 8-9 gange ....
>
> med fare for at lyde lidt spoky så føler jeg en del sympati for ham :)

Hmm jeg syntes de 3 andre er rigtigt fede. Dog med Silence og Red Dragon som
favoritter. Hannibal Rising var jeg ved at falde i søvn til, så dårlig
syntes jeg den var.

Mvh. Masrtin

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-07 08:43

"Martin Ohlsson" <prodox_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som favoritter. Hannibal Rising var jeg ved at falde i søvn til, så dårlig

Hmm det kræver måske man er fasineret af hele hanibal pysologien :)

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-05-07 17:50

On Tue, 15 May 2007 06:40:07 +0200, "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

> [...]
>gange ....
>
>med fare for at lyde lidt spoky så føler jeg en del sympati for ham :)

Godt at høre vi er 2
jeg er en sucker for dem alle

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-07 08:44

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Godt at høre vi er 2

manglede bare :)

> jeg er en sucker for dem alle

Det gør jeg sgu også jeg har også den første der slet og ret heder manhunter
den er også fed

Fra : Anders

Dato : 15-05-07 22:44

Hvorfor er Anthony Hopkins egentlig ikke med? Ville han ikke?
(har foriøvrigt ikke set den, men skal snart)

-Anders

Fra : Morten Bowman

Dato : 16-05-07 16:21

On Tue, 15 May 2007 23:43:56 +0200, "Anders" <no@no.no> wrote:

>Hvorfor er Anthony Hopkins egentlig ikke med? Ville han ikke?
>(har foriøvrigt ikke set den, men skal snart)
>
>-Anders
>

>"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

Da filmen fortæller historien om hvordan Hannibal blev som han gjorde og
dermed foregår fra fødslen og op i hans unge år, så ville det nok være en
kede mystisk hvis AH dukkede op

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-07 08:46

> Da filmen fortæller historien om hvordan Hannibal blev som han gjorde og
> dermed foregår fra fødslen og op i hans unge år, så ville det nok være en
> kede mystisk hvis AH dukkede op

Man kunne måske nok have lavet noget i enden af filmen - men det ville have
været synd filmen skal bære sig selv og det synes jeg den gør

Fra : Hagar

Dato : 19-05-07 21:29

> "Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Man kunne måske nok have lavet noget i enden af filmen - men det ville
> have været synd filmen skal bære sig selv og det synes jeg den gør

Jeg er enig i det med slutningen. Jeg og en ven har lige set den, og jeg må
indrømme, vi sad med en tom fornemmelse når den sluttede. Det gik ellers
lige så godt gennem hele filmen, godt bygget op, og så kommer den, efter
vores smag, forbistrede slutning.

Hagar

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-07 08:45

"Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er Anthony Hopkins egentlig ikke med? Ville han ikke?
> (har foriøvrigt ikke set den, men skal snart)

Nahh have anthony været med havde det været for meget om anthony og det
ville have været synd selv om Hanibal aldrig ville være blevet hvad den er
uden ham
han er genial

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-05-07 09:23