RAM til Acer 1362
Fra : sorensen

Dato : 16-05-07 07:06

Jeg har fundet denne på edbpriser.dk

1 x 256 MB (256 MB) / DDR II SDRAM / 333 MHz / ? Bit / ? ns

Problemet er at jeg skal bruge 512 mb eller 1 gb, men kan ikke finde nogen.

Når jeg søger er der ingen på 333 mzh.

Kan jeg bruge en på 533 mzh i stedet ?

Mvh
Sørensen

begin 666 Top10_linie10x1.gif
M1TE&.#EA"@`!`)$``````/___\[.SO___R'Y! $```,`+ `````*``$```($
&C"-R40`[
`
end

Fra : Morten

Dato : 16-05-07 07:51

> [...]
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=151003
>
> Problemet er at jeg skal bruge 512 mb eller 1 gb, men kan ikke finde

Er du helt sikker på det er DDR II du skal bruge i den?
Den maskine er vist så gammel så det er DDR du skal have fat i og der kan du
uden problemer finde 333 mHz.

http://www.laptopmemoryupgrade.com/memory/AcerAspire1362SeriesMemory.html

Mvh
Morten

Fra : sorensen

Dato : 16-05-07 09:59

"sorensen" <sosse@sosse.dk> skrev i en meddelelse

Tak for hjælpen begge to.

Kan se det nok er 2 x 256 der sidder i så overvejer 1 gb + 256
da jeg tror at 256 + 512 vil give for lidt boost.

Den har problemer med at spille sims 2 selvom det er eneste program, den
blev langesommere efter de nyeste opdateringer af explorer, mediaplayer mv.