Apple Store er lukket - Hvad venter vi i d~
Fra : Jens F

Dato : 15-05-07 12:33

Hvad er der på *Rygters Bureau' om nye ting til salg fra vor foretrukne
leverandør?
--

Jens

Fra : Terje Rydland

Dato : 15-05-07 12:36

Jens F <spam@spam.invalid> wrote:

> Hvad er der på *Rygters Bureau' om nye ting til salg fra vor foretrukne
> leverandør?

5 nye MacBooker. Sier ThinkSecret.

Terje

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-05-07 13:09

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> 5 nye MacBooker. Sier ThinkSecret.

Nu skal vi jo ikke tro på alt som ThinkSecret siger vel ? ;)

/thomas

Fra : Terje Rydland

Dato : 15-05-07 13:11

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Nu skal vi jo ikke tro på alt som ThinkSecret siger vel ? ;)

Nei, men det hender jo de har rett... :)

Og ellers ble det jo spurt om hva ryktebørsen spår...

Terje

Fra : Peter B. P.

Dato : 15-05-07 16:06

http://www.appIe.dk/macbookpro/

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

Fra : Jonas Delfs

Dato : 15-05-07 17:01

Peter B. P. skrev:

> http://www.appIe.dk/macbookpro/

Appie.dk - hvad er det?
Nye MacBook Pro'er er ikke noget der står om på Apple.dk eller Apple.com

Tilgengæld er MacBooks'ne blevet opgraderet lidt...
http://www.apple.com/dk/macbook/macbook.html
Sådan én skal jeg vist ha' mig.

Mvh. Jonas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-05-07 19:11

Jonas Delfs <jonas@FJERNdelfs.dk> wrote:

> [...]
> Nye MacBook Pro'er er ikke noget der står om på Apple.dk eller Apple.com
>
> Tilgengæld er MacBooks'ne blevet opgraderet lidt...

tja, vent til de kommer med Santa Rosa chipset og LED backlight display
:)

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 21:27

On Tue, 15 May 2007 20:11:06 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>tja, vent til de kommer med Santa Rosa chipset og LED backlight display
>:)

Sker det snart eller drømmer du om det?

Er nemlig ved, at sælge min iBook og det er lige om jeg skal vente til
Leopard kommer eller om jeg skal vente yderligere til Santa Rosa...

--
Martin Lind Johansen
Kolding, DK

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-05-07 21:28

Martin Johansen [6000] <martinlj@tiscali.dk> wrote:

> Sker det snart eller drømmer du om det?

det sker nok "engang" ... dvs. når apple synes de er klar/færdige.

> Er nemlig ved, at sælge min iBook og det er lige om jeg skal vente til
> Leopard kommer eller om jeg skal vente yderligere til Santa Rosa...

Køb når du har behov ... som jeg plejer at sige. Du kan nemlig altid
vente til det næste X produkt .. og så kommer du aldrig til at købe
noget.

/thomas

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 21:36

On Sun, 20 May 2007 22:28:17 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>det sker nok "engang" ... dvs. når apple synes de er klar/færdige.

Ok det tænkte jeg også selv

>Køb når du har behov ...

Det har jeg ikke - det er ren legetøj.

>som jeg plejer at sige. Du kan nemlig altid
>vente til det næste X produkt .. og så kommer du aldrig til at købe
>noget.

Køber når Leopard kommer. Den vil jeg altså have med gratis. Gamer
alligevel ikke på den :)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-05-07 19:00

> [...]

> Nye MacBook Pro'er er ikke noget der står om på Apple.dk eller Apple.com

> Tilgengæld er MacBooks'ne blevet opgraderet lidt...

hmm stadig ingen santarosa (965GM med X3000 grafikort)

tilgælgæld har den lille model fået en acceptabel mænge ram og en
CPU'en med 4MB L2 cache.

Fra : Jonas Delfs

Dato : 16-05-07 00:47

Morten Reippuert Knudsen skrev:

> hmm stadig ingen santarosa (965GM med X3000 grafikort)
>
> tilgælgæld har den lille model fået en acceptabel mænge ram og en
> CPU'en med 4MB L2 cache.

Tja - den danske Apple Store har (stadig) ikke fået specifikationerne
opdateret... den mindste MacBook har åbentbart både en 2GHz og en
1,83GHz processor - men kun 512MB ram og 60GB harddisk:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/dkstore.woa/wo/StoreReentry.wo?family=MacBook

:/

Mvh. Jonas