Spyderco Civilian
Fra : BBC

Dato : 04-07-01 19:59

Nogen som ved hvor man kan købe sub i Danmark??
Eller som har en til salg??

Fra : Torben F@rum

Dato : 04-07-01 21:27

"BBC" <spawn_b@hotmail.blalbalba.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor man kan købe sub i Danmark??
> Eller som har en til salg??

Ikke umiddelbart, men nu er jeg også meget i tvivl om hvad det er du
efterlyser ????

Torben

Fra : BBC

Dato : 05-07-01 14:58

det er en kniv

Fra : uac.dk

Dato : 05-07-01 22:24

> det er en kniv

Humm, sådan en militær/overlevelseskniv ? - eller en køkken/madfidus-kniv..?

For er det sådan en militær-kniv, har jeg da et par steder de sikkert kan
skaffe den hjem...

--
uac.dk
uac_dk@hotmail.com * www.uac.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 06-07-01 11:10

"uac.dk" <uac_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
køkken/madfidus-kniv..?

> For er det sådan en militær-kniv, har jeg da et par steder de sikkert kan

Hvis du søger på google få du at vide det er en selvforsvarskniv, så kan det
vel ikke undre nogen at den ikke er til at opdrive herhjemme.

Torben