Elsebeth Gerner - med tørklæde!
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-04-07 13:46

Een ting er at denne radikale folketingspolitiker aldrig har forekommet
undertegnede strålende begavet - sådan for lige at formulere det bare
nogenlunde pænt og høfligt - men vi er vist efterhånden derude, hvor man
ærligt talt må spørge til om kvinden mon ligefrem kan konstateres klinisk
debil?

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4373482/

Dette skrupforstyrrede kvindemenneskes møghamrende modbydelige
muhamedanismemedløbermanifestation forekommer mig helt bogstavelig talt så
afskyvækkende og kvalmefremkaldende, at jeg er for en sjælden gangs skyld
har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse over hendes
vederstyggelige dhimmi-vanvid...

Anders Peter Johnsen
..

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 26-04-07 13:53

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> gangs skyld har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse
> over hendes vederstyggelige dhimmi-vanvid...

Jeg har kun min dybeste foragt til overs for hendes kvalmefremkaldende
vanvid.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kert Rats

Dato : 26-04-07 14:05

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun min dybeste foragt til overs for hendes kvalmefremkaldende
> vanvid.

De værste er, at ca. 10 % af danske vælgere stemmer på de Radigale.
Joh, det går glimrende her til lands.

Elsebeth Gerner Nielsen er eksponent for eklatant naiv dhimmie-attitude. Og
hun har sgu valgt den selv!

Føj for Satan, må jeg sige.

Jeg har tabt ALT for det kvindemenneske.

Venligst

Kert Rats

Fra : Sten Schou

Dato : 26-04-07 14:31

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har tabt ALT for det kvindemenneske.

Jeg har ALDRIG haft noget til overs for hende.

Hilsen Sten

Fra : bigbush@whitehouse.o~

Dato : 26-04-07 23:18

On Thu, 26 Apr 2007 14:53:29 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Jeg har kun min dybeste foragt til overs for hendes kvalmefremkaldende
>vanvid.
>
>mvh.
>Kim Frederiksen

Ja, mand!

Det er sgu da udansk og undertrykkende - en syg kultur.
Forbyd tørklædet & burkaen, og lad dem få noget smart tøj, kosmetik,
botox og silicone istedet.
Og så skal de altså have fikset næsen. Og få nogle fedtsugninger, for
de fleste er jo smækfede!

Det er sgu da for kvindernes egen skyld - men det fatter de
"fodformede" sgu ikke!!!!

Mvh
Hans

Fra : E.M.

Dato : 27-04-07 16:03

> Og så skal de altså have fikset næsen. Og få nogle fedtsugninger, for
> de fleste er jo smækfede!

For mange år siden spurgte jeg en tyrker hvorfor stort set alle tyrkiske
kvinder var så smæld-lfede, han svarede at det var et bevis på velstand, en
tyk kone er mange geder værd, det lyder åndssvagt, men det var hans ord.

E.M.

Fra : Kert Rats

Dato : 27-04-07 17:22

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kvinder var så smæld-lfede, han svarede at det var et bevis på velstand,
> en tyk kone er mange geder værd, det lyder åndssvagt, men det var hans

Mon det har ændret sig til i vore dage?
Jeg har svært ved at forestille mig det.

Venligst

Kert Rats

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-07 14:17

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:46309f1f$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
> gangs skyld har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse
> over hendes vederstyggelige dhimmi-vanvid...

Føj for saten en hjernedød kælling.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 26-04-07 14:36

"Anders Peter Johnsen" skrev

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4373482/

Elegant! Så kan selv de, der er skræmte, forstå, at et tørklæde ikke er
farligt.

Må jeg minde om, at de radikale vælgere i undersøgelser altid fremstår som
de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer på SF, EL og C. De
mindst begavede stemmer på DF, A og V.

Det er i øvrigt samme intelligente gruppe, der foretrækker DR1 og DR2 som
TV-kanal.

Eftertanke?

- Jensby

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-07 14:46

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> wrote in message

> Må jeg minde om, at de radikale vælgere i undersøgelser altid fremstår som
> de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer på SF, EL og C. De
> mindst begavede stemmer på DF, A og V.

Jeg er da glad for at jeg, som liste C -vælger, hører til blandt de mest
intelligente, men jeg giver ikke meget for vælgeres "intelligens", når de er
med til at fremme muhamedaniseringen af vores land. Om de så alle havde
doktorgrader, ville de i min bog ikke rangere som nogen, jeg på nogen måde
kunne mistænke for at tænke en intelligent tanke.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 14:59

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> wrote in message

> [...]
> ville de i min bog ikke rangere som nogen, jeg på nogen måde kunne
> mistænke for at tænke en intelligent tanke.

Præcis. Det med om det er godt eller dårligt for Danmark at blive
islamiseret er jo ikke så svært at forstå. I virkeligheden er det en total
no-brainer, som en hver idiot burde kunne fatte. Men mange intelligente
mennesker har det desværre med at gøre simple ting lidt for indviklede,
specielt hvis de har brugt lidt for mange år i uddannelsessystemet. Det
skyldes nok en eller anden snobbet trang til at distancere sig fra
underklassen eller sådan noget.

--
Veritas odium parit

Fra : Hans Excellence

Dato : 27-04-07 00:39

On Thu, 26 Apr 2007 15:59:10 +0200, "BigBother"
<uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote:

> Det med om det er godt eller dårligt for Danmark at blive
>islamiseret er jo ikke så svært at forstå.

Enig. Men jeg føler mig ikke islamiseret af et tørklæde - gør du?

> Men mange intelligente
>mennesker har det desværre med at gøre simple ting lidt for indviklede,

Måske ... - men de øvrige har det desværre i højere grad med at
forsimple indviklede problematikker, som de ikke kan overskue.

mvh
Hans

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 04:27

"Hans Excellence" <bigbush@whitehouse.org> wrote in message

> Måske ... - men de øvrige har det desværre i højere grad med at
> forsimple indviklede problematikker, som de ikke kan overskue.

Kom med et eksempel ?

Fra : @

Dato : 27-04-07 14:54

On Fri, 27 Apr 2007 01:39:11 +0200, Hans Excellence
<bigbush@whitehouse.org> wrote:

>Enig. Men jeg føler mig ikke islamiseret af et tørklæde - gør du?

det er for muhamedanerne et vigtigt skridet på vejen

>Måske ... - men de øvrige har det desværre i højere grad med at
>forsimple indviklede problematikker, som de ikke kan overskue.

hvad indviklet er der i at koran-nazisterne ønsker at muhamedanisere
hele verden?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Kert Rats

Dato : 26-04-07 14:54

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer på SF, EL og C. De

Hovedparten af landsforrædere er at finde blandt de såkaldt
intelligente/begavede, hvortil også hører de venstresnoede og verdensfjerne
eksistenser.

Sådanne mennesker er farlige for demokratiet, herunder ytringsfriheden.

Venligst

Kert Rats

Fra : Sten Schou

Dato : 26-04-07 15:02

> [...]

> de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer på SF, EL og C. De

Sjovt, før DF opstod, blev der ikke lavet sådan nogle undersøgelser, men det
skyldtes måske, at en god del af dem dengang stemte på A?
Husker forøvrigt for nogle år siden, da Jelved var på TV i en af DR's
utallige quizkonkurrencer, det drejede sig om paratviden. Hum dumpede med et
brag, kunne næsten ikke svare på noget af det, og det gav en del skriverier
i avisen dagene derpå.

Hilsen Sten

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-07 15:13

> [...]
> fremstår som de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer
> på SF, EL og C. De mindst begavede stemmer på DF, A og V.

Ja det viser undersøgelser af den slags ikke er til at stole på.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-04-07 15:36

On Thu, 26 Apr 2007 15:35:33 +0200 "Jan Bang Jensby"
<jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> sent the following smoke signals:

>Elegant! Så kan selv de, der er skræmte, forstå, at et tørklæde ikke er
>farligt.

Må jeg så ikke godt proppe en sådan beklædningsgenstand dybt ned i
halsen på dig, mens jeg holder dig for næsen?

>Må jeg minde om, at de radikale vælgere i undersøgelser altid fremstår som
>de bedst begavede danskere sammen med dem, der stemmer på SF, EL og C.

Hvis disse vælgere skal forestille at være rigtigt kloge, så ville jeg
nødigt være åndssvag...

Nåh, "begavede"....Ja, de får jo i hoved og røv, så du har ret: De er
be-gavede...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : @

Dato : 26-04-07 15:37

> [...]
<jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> wrote:

>"Anders Peter Johnsen" skrev

>Elegant! Så kan selv de, der er skræmte, forstå, at et tørklæde ikke er

jeg håber sandelig at ironien driver fra ovenstående

Fra : El Trabajador

Dato : 26-04-07 16:25

> [...]
> på SF, EL og C. De mindst begavede stemmer på DF, A og V.
>
> Det er i øvrigt samme intelligente gruppe, der foretrækker DR1 og DR2

Der er formodentligt stor forskel på intelligens og virkelighedssans. Man
kunne ud fra ovenstående få den opfattelse, at de to begreber er omvendt
proportionalt korrelerende med hinanden.
--
El Trabajador

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 16:55

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Der er formodentligt stor forskel på intelligens og virkelighedssans. Man
> kunne ud fra ovenstående få den opfattelse, at de to begreber er omvendt
> proportionalt korrelerende med hinanden.

Og hvis det er så intelligent at islamisere Danmark, hvorfor er der så
aldrig nogen af de der intelligente dhimmier, der kan finde ud af at komme
med nogen reelle argumenter for deres sag?

--
Veritas odium parit

Fra : Kert Rats

Dato : 26-04-07 17:26

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> aldrig nogen af de der intelligente dhimmier, der kan finde ud af at komme
> med nogen reelle argumenter for deres sag?

Fordi de er nogle kujonagtige løgnere.
Derfor.

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Rønne

Dato : 26-04-07 18:45

> [...]

> kunne ud fra ovenstående få den opfattelse, at de to begreber er omvendt
> proportionalt korrelerende med hinanden.

Og da du er så intelligent at du har været i stand til at blive
cand.polyt., så ville man næsten tro at du skulle være i så lidt
besiddelse af virkelighedssans, at du derefter har levet af
bistandshjælp i et par årtier ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Egon Stich

Dato : 27-04-07 07:47

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4630b7e5$0$8555$88260bb3@free.teranews.com...

> [...]
> kunne ud fra ovenstående få den opfattelse, at de to begreber er omvendt
> proportionalt korrelerende med hinanden.

Man kan sagtens være intilligent og belæst.
Og samtidig snotdum.
Jeg tror uddannelsessystemet bevidst fremmer sådant.

Egon

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-04-07 18:38

> [...]
> mindst begavede stemmer på DF, A og V.
>
> Det er i øvrigt samme intelligente gruppe, der foretrækker DR1 og DR2 som

Det var også de Radikale som ikke mente man skulle sætte sig op imod
Hitler, - og som mente at der var "frie" partier i DDR, - partier de
samarbejdede med. Og Radikale som naivt troede, at bare folk flyttede til
Danmark, så ville de automatisk blive højskole-danskere, og en af de
Radikale pinger der udtalte de bevingede ord: "Jeg havde dog aldrig troet,
jeg vidste jo ikke, jeg kunne jo ikke forestille mig" da hun første gang
blev konfronteret med Hizb ut-Tahrir.
OG Radikale som indtil for kort tid siden har troet at alle verdens
problemer ville forsvinde bare man kom med noget *oplysning* - først
fornylig har de som sagt indset at det langtfra er tilfældet.

Eftertanke?

Fra : Egon Stich

Dato : 27-04-07 07:43

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERNjbj@arosrevision.dk> skrev i en meddelelse news:4630aaa4$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> mindst begavede stemmer på DF, A og V.
>
> Det er i øvrigt samme intelligente gruppe, der foretrækker DR1 og DR2 som

Jeg har jo i årevis hævdet, at disse "kreative" og "veluddannede" personager er uegnede til at leve i et civiliseret samfund.
De lever i en selvkonstrueret akademisk skinverden, som alene findes i deres fantasi.
Det behøver man ikke eftertanke, men blot øjne i hovedet, for at indse.

MVH
Egon

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-04-07 11:00

Egon Stich wrote:

> [...]
> i deres fantasi.
> Det behøver man ikke eftertanke, men blot øjne i hovedet, for at

Subscribe...

/Kim

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 14:37

> [...]

> afskyvækkende og kvalmefremkaldende, at jeg er for en sjælden gangs skyld
> har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse over hendes

"Det er for ytringsfrihedens skyld." Ja, sjovt så selektive de radigale er
med at forsvare den ytringsfrihed. Hver gang der er den mindste fare for at
den kunne komme til at virke stødende deres muslimske venner, er den lige
pludseligt ikke så vigtig.

--
Veritas odium parit

Fra : hanzen

Dato : 26-04-07 15:08

meddelelse news:46309f1f$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> afskyvækkende og kvalmefremkaldende, at jeg er for en sjælden gangs skyld
> har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse over hendes

Kan kun give dig fuldstændig ret. Hun er en pine at se og høre på.
--
hilzen
hanzen

P.S. Hils Mor

Fra : Vidal

Dato : 26-04-07 15:15

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> afskyvækkende og kvalmefremkaldende, at jeg er for en sjælden gangs skyld
> har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse over hendes

Skulle vi ikke brænde hende på bålet og måske
tage Mads Nørgaard med, fordi han fremstiller
disse modbydelige hagekors. Eller ihvertfald
brænde restkollektionen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : @

Dato : 26-04-07 15:35

On Thu, 26 Apr 2007 14:46:24 +0200, "Anders Peter Johnsen"
> [...]

>ærligt talt må spørge til om kvinden mon ligefrem kan konstateres klinisk

hvis hun tror at en hijab blot er det samme som at en ateist vikler en
klud om hovedet må hun da været totalt lam i roen

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-04-07 17:02

On Thu, 26 Apr 2007 16:35:29 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>hvis hun tror at en hijab blot er det samme som at en ateist vikler en
>klud om hovedet må hun da været totalt lam i roen

Hvis vi skal vende det til noget "godt", så må det være at vi nu har
klart bevis for at de førende islam-apologeter i FT ikke ved en skid
om - islam.
I husker vel Svend Auken der flere gange på sin buldrende facon har
doceret om islams *fire* søjler

tsk tsk

Mvk
Martin

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 26-04-07 21:52

Martin Larsen wrote:

> [...]
> om - islam.
> I husker vel Svend Auken der flere gange på sin buldrende facon har

han er jo også fuld af lort og løgn... den mand har simpelthen fucked så
meget op i DK's historie...
for min skyld kunne vi godt sende ham til solen på en enkelt-billet...

Rasmus

Fra : Kert Rats

Dato : 27-04-07 12:27

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse

> han er jo også fuld af lort og løgn... den mand har simpelthen fucked så
> meget op i DK's historie...
> for min skyld kunne vi godt sende ham til solen på en enkelt-billet...

Har du nogle eksempler? Jeg spørger af nysgerrig interesse.
Hvad med sagen om returpantsystemet? Det har jeg hørt så meget dårligt om -
er det Svends værk?

Venligst

Kert Rats

Fra : Per Rønne

Dato : 26-04-07 17:53

> [...]

> afskyvækkende og kvalmefremkaldende, at jeg er for en sjælden gangs skyld
> har alvorlige problemer med at sætte ord på min væmmelse over hendes

Jeg ville aldrig bruge de ord, som du bruger, men man kommer ikke uden
om at mange ikke fatter forskellen mellem det tørklæde mange kvinder
tidligere benyttede, for at holde håret sammen i blæsevejr og lignende,
og så det tørklæde, der er gjort til et /symbol/ for salafismen, altså
en islamisk verden som den Muhamed og de første kaliffer indførte.

Der er altså en grund til at et land som Tyrkiet direkte har forbudt
tørklædet 'i offentligheden', og at Den europæiske
Menneskerettighedsdomstol har fastslået, at det forhold at nogle
studenter bærer tørklædet er en overtrædelse af deres studiekammeraters
ret til at være fri for at belemres med det.

Tilsvarende med kvindelige, muslimske skolelærere: det er en
overtrædelse af deres elevers menneskerettigheder, at de skal belemres
med deres læreres hovedtørklæde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-07 11:46

meddelelse news:46309f1f$0$52166$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> hvor man ærligt talt må spørge til om kvinden mon
> ligefrem kan konstateres klinisk debil?

Det spørgsmål er stillet mange, mange gange - også i den radikale
inderkreds, hvor hun betragtes som uintellignet og medieliderlig ud over
alle grænser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kert Rats

Dato : 27-04-07 12:28

> [...]
>
> Det spørgsmål er stillet mange, mange gange - også i den radikale
> inderkreds, hvor hun betragtes som uintellignet og medieliderlig ud over

Medieliderlig - et dejligt ord. Det passer dog også på en del andre
politikere.

Venligst

Kert Rats

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-07 12:44

> Medieliderlig - et dejligt ord. Det passer dog også på en del andre
> politikere.

Ja, det er vel næsten et krav i dén branche.

Der, hvor Elsebeth Gerner skiller sig markant ud fra andre politikere, er
ved hendes totale mangel på intellekt og politisk tæft. Hun er slet og ret
snothamrende dum og har et meget fordrejet billede af sig selv og egen
(manglende) betydning. Selv hendes partifæller har et anstrengt forhold til
hende og hendes evindelige ønske om at komme i medierne for enhver pris.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 27-04-07 18:17

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
> [...]
>fordrejet billede af sig selv og egen
>(manglende) betydning. Selv hendes
>partifæller har et anstrengt forhold til

Så meget skiller hun sig nu heller ud. DF har op til flere
lignende begavelser, der heller ikke holder sig tilbage fra at
blamere sig offentligt. Og gerne flere dage i træk. Og helst i
så forvrøvlede vendinger, at de ikke engang selv evner at
udrede, hvad de egentlig mener ... altså lige udover, at de der
muhamedaaaaaaaanere er nogen værre nogen. Berigende.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-04-07 20:10

"Peter Bang (slet G0GIS)" <peterbang@G0GISprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11776945520.833425288016063@dtext.news.tele.dk

> [...]
> udrede, hvad de egentlig mener ... altså lige udover, at de der
> muhamedaaaaaaaanere er nogen værre nogen. Berigende.

Hvad ikke er berigende, er din evindelige trang til at forsøge at afspore
debatten. Du er tydeligvis draget af DF på en måde, der indikerer noget
seksuelt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-04-07 09:41

> [...]
>xt.news.tele.dk

>Hvad ikke er berigende, er din
>evindelige trang til at forsøge at afspore

Det der psykolgi-kursus har virkelig fået dig til at tænke
stooore tanker.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-07 17:31

"Peter Bang (slet CHZA2)" <peterbang@CHZA2privat.dk> skrev i en
meddelelse news:11778363800.6657398657124@dtext.news.tele.dk

> Det der psykolgi-kursus har virkelig fået dig til at tænke
> stooore tanker.

Nej. Der er ikke tale om "stooore tanker". Der er tale om sund fornuft, som
de fleste andre er i besiddelse af uden skulle følge psykologi-kurser. Jeg
aner, det kommer som en overraskelse for dig. Måske du skulle prøve at få
dine penge igen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-04-07 12:46

On Fri, 27 Apr 2007 12:45:46 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Det spørgsmål er stillet mange, mange gange - også i den radikale
>inderkreds, hvor hun betragtes som uintellignet og medieliderlig ud over

Så er hun vel også en god rollemodel for sine politiske kolleger

Mvh
Martin