Jesus og Jeg gjenoppsto
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-04-07 13:28

YouTube kontoen min ble slettet men gjenopprettet av den hellige ånd:
http://www.YouTube.com/trond6

http://www.youtube.com/watch?v=PN1UtBMuk7A
I got a message telling me to block Trondh. They said he was a
government agent spreading propaganda. I checked his profile and he
had a list of Jewish media owners and the networks they own. I just
went back to his channel to copy the information and HIS ACCOUNT IS
SUSPENDED!

Just like Jesus his power grows now the Jews killed him. He did rise
again just like JESUS CHRIST.

http://www.youtube.com/watch?v=aXxQlyyLnyA
Your alive! The JEWS killed you! You are like Jesus!

http://www.youtube.com/watch?v=wZ-aNi7SjtA
Jesus was killed by JEWS and came back to life Just like trondh who
was killed by JEWS and now trond6 lives!

--
Trond Halvorsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 26-04-07 13:49

Trond Halvorsen wrote:
> YouTube kontoen min ble slettet men gjenopprettet av den hellige ånd:
> http://www.YouTube.com/trond6

Det er vist efterhånden på tide at du opsøger en psykiater.

Anders Peter Johnsen

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-04-07 14:11

On Thu, 26 Apr 2007 14:49:28 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Det er vist efterhånden på tide at du opsøger en psykiater.

Det er nok disse fanatisk symbol- og tall-religiøse jødene som vil
fylle opp psykiatrien etterhvert. Som sagt til jødepsykologen Karlsen,
om de så må presses nedover avløpsrørene. Det blir jo selvsagt enklere
når de blir omgjort til lampeskjermer først. De er letter å klemme
sammen.

--
Trond Halvorsen

Fra : Terje Henriksen

Dato : 27-04-07 06:44

"Trond Halvorsen" <trond-h@chello.no> skrev i melding

> [...]
> om de så må presses nedover avløpsrørene. Det blir jo selvsagt enklere
> når de blir omgjort til lampeskjermer først. De er letter å klemme

Det er velkjent (ihvertfall for meg) at satanister og nazister jobber hardt
for å få plassert hellige i psykiatriske institusjoner, hvor de vil bli
utsatt for "behandling" og åndstyveri fra andr
--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Terje Henriksen

Dato : 28-04-07 12:08

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> skrev i melding

> [...]
> hardt for å få plassert hellige i psykiatriske institusjoner, hvor de vil
> bli utsatt for "behandling" og åndstyveri fra andre satanister og

Korrigert

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Trond Halvorsen

Dato : 26-04-07 14:22

On Thu, 26 Apr 2007 14:49:28 +0200, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Det er vist efterhånden på tide at du opsøger en psykiater.

Overlege Einar Johnsen ved Lovisenberg sykehus er oppdatert om
jødepsykologs Karlsen og Lindgrens løgner og de jødene som er avslørt
på usenet og andre fora. Han er informert om Karlsens forsøk på å
undertrykke Skinner med våset her bl.a:
http://home.no.net/gladmann/bfsrom.htm

Og om Karlsens og Gordons sprell og fanteri, hvor man mellom linjene
kan lese at de prøver å presse fram sensur på internett.

Han har full oversikt over jødekonspirasjonene og han har sett mange
av uttalelsene fra jøde C Lund og Burgern. Disse to er gode eksempler
på hvor galt det står til med jødene :) Det kan bare gå en vei for
disse galningene.

--
Trond Halvorsen