Man får mindelser om 30'erne
Fra : BigBother

Dato : 25-04-07 20:31

Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

http://infowars.com/articles/ps/smoking_ban_todays_smoking_purge_borrowed_from_nazis.htm

--
Veritas odium parit

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 20:42

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at
> blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal bestemme
> alt i vores hverdag.

100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet sig meget
emre over fedme problemet.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-04-07 23:01

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:462faf9f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> "BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> wrote in message
>
> 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet sig meget emre over fedme problemet.

Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
"Den danske fedmeepidemi"
http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf

Husk nu at Aspartame,MSG, hydrolyseret protein er godt for helbredet, og
vitaminer og mineraler er skidt, og vil også snart blive forbudt.

http://video.google.com/videoplay?docid=-5266884912495233634

Jan Rasmussen

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 23:08

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor vil du hen, der er da udgivet en rapport,,,
> "Den danske fedmeepidemi"
> http://www.meraadet.dk/gfx/uploads/rapporter_pdf/Fedmerapport_www.pdf

At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år
begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-04-07 23:13

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:462fd165$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message

> At der er lavet en rapport betyder ikke at politikerne før om 3-4 år begynder at føle på emnet (så det kan mærkes)

Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
oplysning ?

Jan Rasmussen

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 23:26

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Hvorfor skal der være den hetz mod rygere, når fede også er en belastning
for os andre ? (sundhedsmæssigt) de er jo grund til der udledes flere
udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme operationer
fordi de ikke vil røre sig.

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-07 12:31

In article <462fd5e4$0$90268$14726298@news.sunsite.dk>,
N_B_DKSPAM@hotmail.com says...
> [...]
> udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme operationer

Det er regnet ud at rygere også belaster samfundet (når de bliver syge
og vil have hjælp)

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-07 12:37

"PerX " <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Det er regnet ud at rygere også belaster samfundet (når de bliver syge
> og vil have hjælp)

Korrekt, når man lige ser bort fra de afgifter vi rygere har betalt, tager
man dem med, så er regnestykket pludselig anderledes.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:29

> [...]
> for os andre ? (sundhedsmæssigt) de er jo grund til der udledes flere
> udstædningsgasser osv, og jeg vil da ikke betale for deres fedme

Fordi, at rygere ikke kun skader deres eget helbred.
De skader også andres.
Fede mennesker skader, trods alt kun deres eget helbred.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:31

"Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
> Fordi, at rygere ikke kun skader deres eget helbred.
> De skader også andres.
> Fede mennesker skader, trods alt kun deres eget helbred.

Jo, bare ikke ikke samme direkte grad.

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 11:10

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Hvis det var op til politikerne ville de garanteret ikke have problemer med
at finde på en masse nye forbud, for at "hjælpe" os.

--
Veritas odium parit

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:33

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse
> "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message

> Hvis det var op til politikerne ville de garanteret ikke have problemer
> med at finde på en masse nye forbud, for at "hjælpe" os.
>
> --
Jeg, som Ikke-ryger, påskønner meget, at der er lavet rygeforbud så mange
steder.
Tænk at kunne gå på restaurant og nyde sin mad! Fantastisk!
Førhen, sad folk omkring mig og tændte den ene cigaret efter den anden, så
oplevelsen af at tage ud og spise og hygge sig, helt forsvant. Jeg følte mig
så plaget af røg, at det mest handlede om at få spist op, og så komme ud af
døren igen.
Jo, jeg er glad for at jeg nu selv kan vælge, om jeg vil have røg.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:32

> [...]
> Førhen, sad folk omkring mig og tændte den ene cigaret efter den
> anden, så oplevelsen af at tage ud og spise og hygge sig, helt

Og du kunne ikke bare gå på en ikke ryger restaurent ?

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 11:56

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message
>
> Og du kunne ikke bare gå på en ikke ryger restaurent ?
>
> --
For bare ca 2 - 4 år siden, eksisterede ikke-ryger restauranter ikke.
Dengang bad jeg altid om at sidde i en ikke-ryger-afdeling, men det fleste
restauranter havde heller ikke det. Faktisk så godt som ingen.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 12:25

> For bare ca 2 - 4 år siden, eksisterede ikke-ryger restauranter ikke.
> Dengang bad jeg altid om at sidde i en ikke-ryger-afdeling, men det
> fleste restauranter havde heller ikke det. Faktisk så godt som ingen.

Så begriber jeg sandelig ikke at der ikke var nogen der lavede røgfrie
restaurenter.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 12:37

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Så begriber jeg sandelig ikke at der ikke var nogen der lavede røgfrie
> restaurenter.
>
> --
Nej vel. -Men det er meget bedre nu!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 12:48

> Nej vel. -Men det er meget bedre nu!

Ja i ender da med at få pladsen for jer selv (eller rettere nogle tomme
lokaler da mange ret sikkert må lukke pga manglende kunder)

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-07 12:30

In article <462fd290$0$2083$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, 1@2.3
says...

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?

Det er et psykisk problem (ligesom dem som ryger), det kan de starte med
at acceptere og tilbyde afvending, istedet for at have den retardered
holdning at folk bare kan lade være med at spise.

Fra : BigBother

Dato : 26-04-07 13:10

> Det er et psykisk problem (ligesom dem som ryger)

Hvor er jeg træt af at alt efterhånden skal gøres til en psykisk sygdom.
Hvor ensrettede skal vi være, før vi er normale nok? Hvornår kommer turen
mon til systemkritikere, som staten sikkert også gerne ville "hjælpe",
ligesom i gode gamle USSR.

--
Veritas odium parit

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:28

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad vil du have at politikerne skal gøre ved problemet, ud over
> oplysning ?
>
> Jan Rasmussen

Der bliver, i disse år, arbejdet rigtig meget med emnet Sund kost, i både
børnehaver og skoler.
Hvis man havde gjort lige så stort et arbejde, med af få børn til at tænke
på cigaretrøg, som noget farligt, så var der nok ikke så mange, der begyndte
at ryge...
Det er, næsten, altid mest effektivt at lære dem det fra de er små.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-04-07 21:07

> 100% enig, hvis det var pga sundhed, så havde de for længst kastet
> sig meget emre over fedme problemet.

NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES FEDME.
DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-07 21:26

> NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES
> FEDME. DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!

Nå, fede mennesker er årsag til mere udledning af udstødningsgasser, bare se
på flyenes udvikling på det område, (altså forbruget), så jo det gør de, på
præcis samme måde som du påstår at rygerne gør.

Ps. smut lige ind på edbpriser.dk og find et nyt tastatur, da det du har nu
er i stykker.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:39

> [...]
> se på flyenes udvikling på det område, (altså forbruget), så jo det gør
> de, på præcis samme måde som du påstår at rygerne gør.

Mange rigtig fede mennesker flyver ikke. De kan ikke sidde godt i de små
sæder.
Derfor vælger de oftest at rejse med egen bil.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:35

> Mange rigtig fede mennesker flyver ikke. De kan ikke sidde godt i de
> små sæder.
> Derfor vælger de oftest at rejse med egen bil.

Så er den ekstra udledning jo bare på landjorden istedet for.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:37

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> NU MÅ DU FATTE DET: FEDE MENNESKER SLÅR IKKE ANDRE IHJEL MED DERES FEDME.
> DET GØR RYGERE MED DERES RØG!!!
>
> --
Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
Set er da sært!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:37

> Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
> Set er da sært!

Vi nægter ikke at forstå, men vi har meget svært ved at forstå det rinelige
i at vi ingen steder må være, hvis du vil ud og spise på en restaurent, hvor
der ikke ryges, hvorfor laver du det så ikke bare ? eller en rygefri bar ?
så er problemet væk, men næ nej, det er åbenbart for svært at holde sig væk
fra steder hvor man ved der ryges, så det er ikke-rygerne der ikke vil/kan
forstå at når man har et valg, så kan man fravælge noget. (nemlig at gå ind
på de steder hvor der ryges)

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 12:01

> [...]
> ikke-rygerne der ikke vil/kan forstå at når man har et valg, så kan man
> fravælge noget. (nemlig at gå ind på de steder hvor der ryges)

Før hen, kunne man skam ikke vælge.
Det er blevet meget bedre nu.
Jeg kan love dig for, at jeg aldrig ville vælge et sted, hvor der bliver
røget, nu, hvor jeg har mulighed for at vælge. Det havde jeg ikke for få år
siden.
Jeg er lige glad med om folk ryger. Jeg vil bare ikke have "fornøjelse" af
deres røg.
Jeg elsker chokolade og lakrids, men, jeg propper det ikke i munden, på de
mennesker, der sidder i samme lokale som jeg. - Hvem siger, at de deler min
glæde ved chokolade og lakrids...

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 12:28

> Før hen, kunne man skam ikke vælge.

Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?

> Det er blevet meget bedre nu.
> Jeg kan love dig for, at jeg aldrig ville vælge et sted, hvor der
> bliver røget, nu, hvor jeg har mulighed for at vælge. Det havde jeg
> ikke for få år siden.

Selvfølgelig har du et valg, men du ville hellere døje med røgen, fremfor at
undvære, det er et valg.

> Jeg er lige glad med om folk ryger.

Nej du er ikke.

> Jeg vil bare ikke have "fornøjelse" af deres røg.

Det er der heller ingen der tvinger dig til.

> Jeg elsker chokolade og lakrids, men, jeg propper det ikke i munden,
> på de mennesker, der sidder i samme lokale som jeg. - Hvem siger, at
> de deler min glæde ved chokolade og lakrids...

Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 12:43

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Sikke da noget sludder, der var ingen der TVANG dig ind vel ?

Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
ikke-ryger..
Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?

> [...]
>
> Nej du er ikke.

> Det er der heller ingen der tvinger dig til.

> Hvem har tvunget dig til at ryge en eller anden form for tobak ?

Hvis jeg sidder til en fest, og min bordherre pludselig vælger, at nu er det
tid til en smøg, så giver han mig 2 muligheder. Enten kan jeg blive ved
bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er stadig i lokalet, når
han er færdig med at ryge.
Det kan også være at gutten ved min anden side, vælger, at han vil ryge 10
min. senere, end den første. OSV OSV ........
Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en familiefest,
fordi nogle få VIL ryge inden døre?

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 12:52

> Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg
> er ikke-ryger..
> Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?

Ja det er præcis hvad jeg mener, eller du kunne lave din egen restaurent,
det er præcis det samme som i Frankrig hvor nogle mulismer følte sig stødt
over at en organisation gav gratis svinekødssuppe til hjemløse, det måtte de
jo ikke spise pga deres religion, resultatet blev at INGEN nu får gratis mad
derfra længere, og I ikke rygere kan nemt ende med at stå i samme situation,
nemlig at hverken rygere eller ikke rygere har nogle steder at gå hen.

> [...]
> blive ved bordet, eller jeg kan forlade lokalet. Men hans røg er
> stadig i lokalet, når han er færdig med at ryge.

Og du bliver vel ikke tvunget ind igen ?

> [...]
> Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en
> familiefest, fordi nogle få VIL ryge inden døre?

er det mere fair at de skal blive hjemme fordi du ikke kan "tåle" røgen ?

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 15:44

> [...]
>
> Og du bliver vel ikke tvunget ind igen ?

> er det mere fair at de skal blive hjemme fordi du ikke kan "tåle" røgen ?

Undskyld at jeg siger det, men dine argumenter er meget egoistiske og
barnlige.
Jeg slutter her.

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 13:41

On Fri, 27 Apr 2007 13:42:33 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>Nej, men jeg havde vel også ret til at gå på restaurant? Selv om jeg er
>ikke-ryger..

Mener du da, at du har RET til at bestemme om en restaurant-ejer må
tillade røg eller ej i hans egen restaurant...???

>Mener du, at jeg bare kunne blive hjemme?

Ja...!!!

> [...]
>min. senere, end den første. OSV OSV ........
>Synes du at det er fair? Er Jeg nødt til at blive hjemme fra en familiefest,

Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....

Alucard (ex-ryger)

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 15:46

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så må du jo forklare værtsparret (da det er dem der bestemmer), at
> hvis der skal ryges indenfor, så kommer du ikke....

Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være, at du
er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have
røg?

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 16:23

> Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være,
> at du er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg
> SKAL have røg?

Det er der ingen der mener, men eftersom du selv vælger at møde op, ja så må
du jo acceptere røgen.

Fra : Egon Stich

Dato : 27-04-07 17:34

"Pernille" <Hovedst@deb> skrev i en meddelelse news:46320ca1$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have

Der er forlængst opfundet glimrende gasmasker.
Anskaf dig een, og lad os slippe for at høre på dit selvoptagne og egoistiske ævl.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 27-04-07 18:39

On Fri, 27 Apr 2007 16:45:51 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:

>Selvoptager, egoistisk og barnagtig er hvad I er. Det kan godt være, at du
>er holdt op med at ryge. Men hvorfor er det, at I mener, at jeg SKAL have
>røg?

Det siger jeg da heller ikke at du SKAL.... Det er et frivilligt valg
du tager.... Som jeg siger: Kan du ikke lide gæsterne's opførsel, så
bliv væk....

Fra : Jakob

Dato : 27-04-07 14:31

On Fri, 27 Apr 2007 09:37:17 +0200, "Pernille" <Hovedst@deb> wrote:
RES RØG!!!

>Det er det problem, at rygere nægter at forstå...
>Set er da sært!

Fede mennesker er en urimelig belastning for sundhedsvæsenet. Der skal
betales for nye maskiner der kan klare disse monstrummer af nogle
mennesker.

Indfør vægtafgift på mennesker

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 15:47

"Jakob" <ative@able.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Fede mennesker er en urimelig belastning for sundhedsvæsenet. Der skal
> betales for nye maskiner der kan klare disse monstrummer af nogle

Fede mennesker skader ikke mit helbred

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 16:24

> Fede mennesker skader ikke mit helbred

Jo de gør.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-04-07 22:45

"BigBother" <uyuyffyg7yg@d8hf7e.com> skrev i en meddelelse news:462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> blive sundere, men om at vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

Hehe,

"The regulation of the personal habit of smoking, including new legislative
moves in San Francisco to ban cigarettes in private homes, and its enforcement
by an eager cadre of state snoops and snitches, represents nothing more
than a move on behalf of big brother towards the complete subjugation
and shackling of the individual."

Som Bill Clinton sage
"We can't be so fixated on our desire to preserve the rights of ordinary Americans"

Jan Rasmussen

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-04-07 11:05

On 25 Apr., 21:30, "BigBother" <uyuyffyg...@d8hf7e.com> wrote:
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
Så var deres rygepolitik jo slet ikke så tosset.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-04-07 11:43

Fra : Tveskaeg

Dato : 26-04-07 11:45

On Wed, 25 Apr 2007 21:30:35 +0200, "BigBother"
> [...]

>Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
>vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

Tag ordet ryger og erstat det med ordet jøde og man ser straks hvor
hetzende propagandaen fra Livet Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen
egenligt er.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:41

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Tag ordet ryger og erstat det med ordet jøde og man ser straks hvor
> hetzende propagandaen fra Livet Bekæmpelse og Sundhedsstyrelsen
> egenligt er.

Den der er for langt ude. Vil du nu sammenligne cigaretter med jøder?!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:38

> "Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Den der er for langt ude. Vil du nu sammenligne cigaretter med jøder?!

Hetzen mod jøder /hetzen mod rygere, er nok det han mener siden han skrev
som han gjorde.

Fra : PerX ...

Dato : 26-04-07 12:29

In article <462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>,
uyuyffyg7yg@d8hf7e.com says...
> Ideen til den rygeforbudsdille vi oplever for tiden startede i Nazityskland.
> Det handler ikke om at staten vil hjælpe os til at blive sundere, men om at
> vi skal vænnes til at staten skal bestemme alt i vores hverdag.

Eller at folk skal blive sundere.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 08:42

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <462fac43$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>,
> uyuyffyg7yg@d8hf7e.com says...
>
> Eller at folk skal blive sundere.

Hvis rygere vil begå langsomt selvmord, er deres sag. De skal bare ikke
ryge, så de virker som selvmordsbomber!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 09:39

> Hvis rygere vil begå langsomt selvmord, er deres sag. De skal bare
> ikke ryge, så de virker som selvmordsbomber!

Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 12:03

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Så lad være med et opsøg disse selvmordsrygere........
>
> --
Det gør jeg heller ikke!
NU kan jeg vælge!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 12:28

> Det gør jeg heller ikke!
> NU kan jeg vælge!

Det kunne du også før, men så ville du jo samtidigt fravælge noget andet der
åbenbart trak mere.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 12:47

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Det kunne du også før, men så ville du jo samtidigt fravælge noget andet
> der åbenbart trak mere.
>
> --
Nej, der er aldrig noget der har trukket mig ind, hvor der var rygere.
Faktisk synes jeg ikke at rygere er særlig rart selskab. De ryger, fordi de
ikke kan holde snakken igang. Så snart snakken går i stå, så begynder de at
famle efter deres cigaretter.
Der imod, nyder jeg at være i selskab med eneste ikke-rygere!
Vi kan sagtens hygge, snakke og more os i ren luft!

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 13:24

> Nej, der er aldrig noget der har trukket mig ind, hvor der var rygere.
> Faktisk synes jeg ikke at rygere er særlig rart selskab. De ryger,
> fordi de ikke kan holde snakken igang.

LOL det er sq den bedste grund jeg endnu har hørt, lad mig gætte du kommer
MEGET sjældent ud ?

> Så snart snakken går i stå, så
> begynder de at famle efter deres cigaretter.
> Der imod, nyder jeg at være i selskab med eneste ikke-rygere!
> Vi kan sagtens hygge, snakke og more os i ren luft!

Besynderlige mennesker, jeg har godt nok aldrig mødt nogen der har røget
fordi de ikke har haft noget at snakke om *G*

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 15:48

> [...]
>
> Besynderlige mennesker, jeg har godt nok aldrig mødt nogen der har røget
> fordi de ikke har haft noget at snakke om *G*

Den orale fase..... Når en ryger føler sig utryg, kommer cigaretterne frem!

Jeg slutter her

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-07 16:25

> Den orale fase..... Når en ryger føler sig utryg, kommer cigaretterne
> frem!
> Jeg slutter her

Yderst fornuftigt, når du er begyndt at bruge manglende samtale emner som
undskyldning for at ryge.

Fra : Pernille

Dato : 27-04-07 23:57

> "Pernille" <Hovedst@deb> wrote in message

> Yderst fornuftigt, når du er begyndt at bruge manglende samtale emner som
> [...]
Du må lige forklare, - findes der én undskyldning for at ryge?!!
Bort set fra det der med den orale fase, der ikke var så vellykket!?!
Ynkeligt, er det eneste ord, der kommer frem hos mig!

Fra : N_B_DK

Dato : 29-04-07 10:10

> Du må lige forklare, - findes der én undskyldning for at ryge?!!

Ja ifølge dig gør der.

> Bort set fra det der med den orale fase, der ikke var så vellykket!?!
> Ynkeligt, er det eneste ord, der kommer frem hos mig!

Så burde du jo ikke have skrevet det du gjorde.