Så ved vi det....
Fra : Kim2000

Dato : 25-04-07 19:55

Det er ifølge den danske anklagemyndinghed mordforsøg at smide en bombe i
opgang, mens det ikke er mordforsøg at skubbe en mand ud foran et s-tog. Man
undres.....

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-04-07 20:01

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Det er ifølge den danske anklagemyndinghed mordforsøg at smide en
> bombe i opgang, mens det ikke er mordforsøg at skubbe en mand ud
> foran et s-tog. Man undres.....

Ja jeg undrede mig også over det med at skubbe en ud foran et tog, og også
over de 2 16 årige drenge der forsøgte at kvæle en anden dreng, det var kun
"vold" ikke mordforsøg....

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : @

Dato : 25-04-07 20:33

On Wed, 25 Apr 2007 20:54:32 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Det er ifølge den danske anklagemyndinghed mordforsøg at smide en bombe i
>opgang, mens det ikke er mordforsøg at skubbe en mand ud foran et s-tog. Man
>undres.....

hovr har du det fra??

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : hanzen

Dato : 25-04-07 20:44

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4371518/

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4370516/
--
hilzen
hanzen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-04-07 23:44

On Wed, 25 Apr 2007 20:54:32 +0200, Kim2000 skrev:

> Det er ifølge den danske anklagemyndinghed mordforsøg at smide en bombe i
> opgang, mens det ikke er mordforsøg at skubbe en mand ud foran et s-tog. Man
> undres.....

Måske regnes det i stedet som forsøg på at hærværke s-toget

"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes