Film til lydtest
Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 06-05-07 16:30

Jeg har fået nyt surround anlæg og vil gerne have nogle gode film at teste
det med.

Af gode lydfilm har jeg prøvet

Speed DTS (Elevator scenen)

Master and Commander DTS (Angrebet på skibet, med kanoner og folk der går op
og ned på dækket)

Spiderman 2 Dolbydigital EX (Fusions Scenen )

War of the worlds DTS ES (Invasions scenen eller vand angrebet)

Xmen 3 DTS ES (Bro scenen)

Superman returns Dolby Digital EX (Flyver uheldet)

Star Wars Revenge of the sith (Fægte scenerne og rumkampen i starten)

Er der andre jeg skal prøve at lege med, jeg elsker nemlig bare at høre på
de scener igen igen.

på forhånd tak

jimmy

Fra : Hagar

Dato : 06-05-07 17:08

"Jimmy Rosenlund" <jylm@veflingenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Star Wars Revenge of the sith (Fægte scenerne og rumkampen i starten)
>
> Er der andre jeg skal prøve at lege med, jeg elsker nemlig bare at høre på

Hvad med ringenes herre ?

Hagar

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 06-05-07 17:23

Oh ja, den havde jeg glemt at jeg også havde lagt i maskinen, i aften er den
på Gladiator.

Jimmy

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-05-07 17:43

Jimmy Rosenlund wrote:
> Jeg har fået nyt surround anlæg og vil gerne have nogle gode film at teste
> det med.

The Matrix
Fast and the furious.

-Rune

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 06-05-07 19:15

> [...]
> det med.
> Er der andre jeg skal prøve at lege med, jeg elsker nemlig bare at høre på

Ja, landgangen på Omaha Beach i "Saving Private Ryan".

Mvh.

Mads

Fra : Per Hansen

Dato : 06-05-07 20:15

"Jimmy Rosenlund" <jylm@veflingenet.dk> mentioned this

> Jeg har fået nyt surround anlæg og vil gerne have nogle gode film at
> teste det med.

Hvad med et slag forbi biblioteket for at se hvad de har stående af
henholdsvis CD og DVD test disks ?
Filmene i sig selv lydder måske godt på en DTS reciever, men desiderede
tests er de totalt uegnede til, der er alt for meget virvar af lyd i dem.

--
Per Hansen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-05-07 20:43

On May 6, 5:29 pm, "Jimmy Rosenlund" <j...@veflingenet.dk> wrote:

> Er der andre jeg skal prøve at lege med, jeg elsker nemlig bare at høre på
> de scener igen igen.

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen, emnet har været oppe mange gange
før

Fra : Roland

Dato : 06-05-07 20:49

Kill Bill 2, cenen hvor hun bliver lagt i kisten og begravet levende, vist
dit snurre rundt anlæg er af god kvali vil du få en oplevelse

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 07-05-07 21:44

De
> Kill Bill 2, cenen hvor hun bliver lagt i kisten og begravet levende, vist
> dit snurre rundt anlæg er af god kvali vil du få en oplevelse

Den skal testes i den nærmeste fremtid

Fra : Erik R.

Dato : 08-05-07 18:31

Roland wrote:
> Kill Bill 2, cenen hvor hun bliver lagt i kisten og begravet levende, vist
> dit snurre rundt anlæg er af god kvali vil du få en oplevelse

Osse den første kamp i filmen imod Copperhead er fyldt med sprød lyd imo
:) .

--
Erik

Fra : Klaus G.

Dato : 08-05-07 19:25

> Er der andre jeg skal prøve at lege med, jeg elsker nemlig bare at høre på
> de scener igen igen.
Minority Report hvis du skal teste lidt sub. Specielt scenen *lille
spoiler*lillespoiler*lille spoiler*lillespoiler*lille
spoiler*lillespoiler*lille spoiler*lillespoiler*... hvor de skyder med de
der impuls-guns.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Poul E M

Dato : 09-05-07 17:58

Jeg kan altså godt lide The Others i DTS især scenen hvor man hører nogen
løbe rundt ovenpå.

Hilsen Poul E M

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-05-07 18:17

In news:4641fdb2$0$4166$d40e179e@nntp02.dk.telia.net,
Poul E M <dvd@hafnet.dk> typed:
> Jeg kan altså godt lide The Others i DTS især scenen hvor man
> hører
> nogen løbe rundt ovenpå.
>
> Hilsen Poul E M

Jeg var _meget_ imponeret over "Airforce One" da jeg fik slået
surround anlægget til, men nu skal dertil siges at også musikken i
filmen er utrolig skøn.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-07 07:35

On 9 Maj, 19:16, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg var _meget_ imponeret over "Airforce One" da jeg fik slået
> surround anlægget til, men nu skal dertil siges at også musikken i

Det må jeg teste, den står i samlingen.

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk