Anbefal en pornofilm
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-07 04:58

Kan I ikke anbefale et par gode pornofilm på DVD? Altså med god
billedkvalitet og nogle pæne modeller. Handlingen kan man vist ikke stille
så store krav til i den genre. Men findes der nogle "must have" som man ikke
kan komme uden om? Det er lige meget om de er danske eller udenlandske. Skal
ses af både mig og lillemor

Hilsen Peter S.

Fra : Jesper

Dato : 06-05-07 15:37

"Peter Sørensen" <//\\> wrote:

> [...]
> kan komme uden om? Det er lige meget om de er danske eller udenlandske. Skal

Hva' er der i vejen med Anal København
--
Jesper

Fra : Kim2000

Dato : 06-05-07 16:06

www.private.com vil jo altid være et sted at starte.

Fra : Per Hansen

Dato : 06-05-07 19:38

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> mentioned this

> "Peter Sørensen" <//\\> skrev i en meddelelse
>>
> www.private.com vil jo altid være et sted at starte.

Tjo tja, hvis man er til samlebånds porno.

Kig istedet efter dette navn: Andrew Blake.
En formidabel instruktør der laver film at begge parter kan bruge.
Hans film er udgivet igennem både Max's og Bestseller.

--
Per Hansen

Fra : Silver

Dato : 07-05-07 13:28

nogle pæne modeller. <-- kun ét navn at sige der....

Marc Dorcel!

Mvh
Silver.