Hvad for en serie kan i anbefale ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-07 00:32

se jeg er lige blevet færdig med Voyager køre på de sidste desperat
housweives s3 så skal jeg lige igennem 10 afsnit af Lost & ca. det samme af
prison break men nu er jeg jo ikke en mand der går uforberedt ud i fremtiden

så her er et udvalg : http://thepiratebay.org/tv
bare rolig hvis de er gode så køber jeg dem ....

men jeg har en fornemmelse af at The Dresden Files kunne være god hvorfor
aner jeg ikke men det er bare en fornemmelse :)

jeg er ikke så meget til humor - eller det er jeg men den skal bare kommer
som en fed bemærkning her & der
Nå men de bedste jeg nogen sinde har set er Twin Peaks så ..

Mv.
Bo M M

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-07 01:48

ups der er jo kommet en sæson 3 af medium :)

Fra : Mads

Dato : 04-05-07 10:01

On Fri, 4 May 2007 01:32:17 +0200, "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

>men jeg har en fornemmelse af at The Dresden Files kunne være god hvorfor
>aner jeg ikke men det er bare en fornemmelse :)

Hej

Dresden Files kan jeg ikke anbefale. Jeg opgav den efter 5, 6 afsnit
da den var alt for kedelig. Der var ikke noget man ikke allerede havde
set gjort bedre i f.eks. Charmed.

Til gengæld kan jeg anbefale Heroes, Eureka, Torchwood, Primeval,
Greys Anatomy og The Unit

Synd at Surface blev stoppet. Den havde ellers potentiale.

mvh Mads

Fra : Christina Estrup

Dato : 04-05-07 10:37

Mads skrev:

> Hej
>
> Dresden Files kan jeg ikke anbefale. Jeg opgav den efter 5, 6 afsnit
> da den var alt for kedelig. Der var ikke noget man ikke allerede havde
> set gjort bedre i f.eks. Charmed.

Men bøgerne er ganske udmærkede. Den første var jeg lidt frustreret
over; jeg kunne enormt godt lide universet, men jeg var ikke så
imponeret af Jim Butchers evner som forfatter. Det virker dog, som om
han oppede sig med de efterfølgende bøger i serien - eller fik mere øvelse.

mvh
Christina

Fra : Amazing Pudding

Dato : 04-05-07 15:17

> Til gengæld kan jeg anbefale Heroes, Eureka, Torchwood, Primeval,
> Greys Anatomy og The Unit

"Battlestar Galactica", "Rome", "Dextor" og "House" er også svære at komme
udenom!

M.v.h.
A.P.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-07 23:50

"Amazing Pudding" <the.amazing.pudding@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Battlestar Galactica", "Rome", "Dextor" og "House" er også svære at komme
> udenom!

jeg har Rome men jeg ved ikke hvorfor den ikke ikke rigtigt fanger mig . men
jeg ser frem til Battlestar Galactica
jeg har ihvertilfælled sæsson 1 der hjemme ...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-07 23:48

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Dresden Files kan jeg ikke anbefale.

ok jeg har et par afsnit vil se hvad det er for noget ....men er det ikke
noget så dør det
f.eks synes jeg ncsi mener jeg den heder - den holder ikke - bare det at de
tager præsident Bush bare lidt alvorligt er nok til jeg står af han er en
historisk pinlighed der bedst skal forbigåes i tavshed imens vi venter på
det er forbi

> Jeg opgav den efter 5, 6 afsnit
> da den var alt for kedelig. Der var ikke noget man ikke allerede havde
> set gjort bedre i f.eks. Charmed.

Charmed har lidt af det hele - men primært ligger mit hjerte ved Holly :)

> Til gengæld kan jeg anbefale Heroes, Eureka, Torchwood, Primeval,
> Greys Anatomy og The Unit

ok fine sager jeg vil se på dem straks

> Synd at Surface blev stoppet. Den havde ellers potentiale.

ja det er lidt synd der er mange gode serier der bliver kvalt lidt for
hurtigt f.eks var jeg helt wild med John Doe

Mv.
Bo

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-05-07 12:55

In news:463a7112$0$23137$c3e8da3@news.astraweb.com,
Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> [...]
> housweives s3 så skal jeg lige igennem 10 afsnit af Lost & ca. det
> samme af prison break men nu er jeg jo ikke en mand der går

Hos os ser vi pt "Murder She Wrote" (Hun så et mord) med Angela
Lansbury som kriminalforfatteren Jessica Fletcher hver dag kl. 17.30
på DR2.

Det er måske en lidt ældre serie, men jeg synes faktisk den er ret
god. Lansbury er en rigtig elskelig dame.

Desuden optager jeg "Stargate SG1" hver dag på DVD harddisken kl.
18.00 på Sveriges TV6, og så ser vi dem gerne samlet når der ikke er
andet på TV. Der er også de nye afsnit af "Stargate Atlantis" på samme
kanal hver fredag aften fra kl. 21-23 (dobbeltafsnit). Nu er vi sci-fi
fans begge to, så det er lige "guf" for os.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-05-07 23:55

> [...]
> som kriminalforfatteren Jessica Fletcher hver dag kl. 17.30 på DR2.
>
> Det er måske en lidt ældre serie, men jeg synes faktisk den er ret god.

At en serie er gammel gør det bestemt ikke dårlig med farre for måske at
springe lidt i det så synes jeg en by i provisen er skide go
detsvære kommer den aldrig på dvd men jeg har 4 afsnit og de er gode ...

> Desuden optager jeg "Stargate SG1" hver dag på DVD

DEm har jeg og vil gi en Chanse mere...

> [...]
>på samme kanal hver fredag aften fra kl. 21-23 (dobbeltafsnit). Nu er vi
>sci-fi fans begge to, så det er lige "guf" for os.

ja nu ser jeg praktisk talt aldrig direkte tv :) med mindre jeg skal kode
reklamer ud

Stargate Atlantis er til at skaffe så den vil jeg også se på ..

SF er godt hvis det er lavet godt ....selv er jeg primært et star treck vrag
:)

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 04-05-07 16:17

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som en fed bemærkning her & der
> Nå men de bedste jeg nogen sinde har set er Twin Peaks så ..

Vi er vilde med Deadwood, Sopranos og Firefly, de topper listen over serier
hjemme hos os, sammen med selvfølgelig Twin Peaks.

BK

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-07 00:00

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:463b4e6c$0$72884$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Vi er vilde med Deadwood,

Den vil jeg lige tjekke ud ..

> Sopranos...

er det ikke sådan noget gangster noget :) ?

> og Firefly,

Den har jeg og den er go

> de topper listen over serier hjemme hos os, sammen med selvfølgelig Twin
> Peaks.

Twin Peaks er det bedste der er lavet imho.

ser den en gang om året over en 3 dage hvor jeg lukker alt lys ude af min
lejlighed også bare lader mig overvælde af universet :)
synd den ikke holdt længer den var faktisk planlagt til flere 100 afsnit men
serene gik.

så dale cooper i sex and the city der fik han en lidt ynkelig Rolle men han
lever op til sit potentiale i desperat hous weiwes

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 06-05-07 07:05

> "Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
> skrev i en meddelelse

> Den vil jeg lige tjekke ud ..

Den er sådan set også noget gangster noget, bare sat i western rammer....men
den er rigtig fed, den sniger sig ind på en.

> er det ikke sådan noget gangster noget :) ?

Jo en gangster chef der går til psykolog for at klare famlien og hans job.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 04:10

skrev i en meddelelse news:463d7023$0$937

> Den er sådan set også noget gangster noget, bare sat i western
> rammer....men den er rigtig fed, den sniger sig ind på en.

Nåååååååååååe ja jeg har hørt om den kender en der er helt solgt og han
plejer at have ret har lige fundet sæson 1 og 2 de er nede om en 4-5 timer
:)

> Jo en gangster chef der går til psykolog for at klare famlien og hans job.

ok det lyder lovene :)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-05-07 19:53

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> som en fed bemærkning her & der
> Nå men de bedste jeg nogen sinde har set er Twin Peaks så ..

Har du set "Hustle"? 1. sæson blev vist på TV3 sidste år (i en forkortet
udgave med episoder af cirka 45 minutters længde), og de 3. første
sæsoner kan fås på DVD. Det er noget af det bedste TV jeg længe har set.

"Medical Investigations" der går på TV2 torsdag aften er også ret god.
Ellers har jeg ikke set så mange TV-serier de seneste år, bortset fra
"Rome" som du jo allerede kender

Og så er "Mission Impossible" også endelig begyndt at udkomme på DVD.
Såvidt jeg ved så er 1. og 2. sæson udgivet nu, men jeg har tænkt mig at
lurepasse og se om ikke prisen falder. Jeg har aldrig set den
oprindelige serie fra 1960'erne (den blev vist på TVDanmark for nogle år
siden, i weekenden, men det var tidligt om morgenen), men remake-serien
fra 1980'erne var rigtig fed.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-07 06:33

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du set "Hustle"? 1. sæson blev vist på TV3 sidste år (i en forkortet
> udgave med episoder af cirka 45 minutters længde), og de 3. første sæsoner
> kan fås på DVD. Det er noget af det bedste TV jeg længe har set.

Jow hvad er det for noget ?

> "Medical Investigations" der går på TV2 torsdag aften er også ret god.

jeg finder det jo på nttp også henter jeg 24 afsnit af gangen og ser det ud
i en køre på nogen dage
og er den rigtig god så køber jeg dvd en ...

> Ellers har jeg ikke set så mange TV-serier de seneste år, bortset fra
> "Rome" som du jo allerede kender

Idden er go jeg ved bare ikke hvorfor den ikke fanger mig :( ?

> [...]
> serie fra 1960'erne (den blev vist på TVDanmark for nogle år siden, i
> weekenden, men det var tidligt om morgenen), men remake-serien fra

ja det skal da prøved har hentet afsnit 1&2 af en stak serier som så for en
chanse når jeg kommer hjem
har lige købt en fed divx mm. spiller min kiss dp 558 er ved at drive mig
til vandvid.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-05-07 10:42

Bo M Mogensen wrote:

> Jow hvad er det for noget ?

Det er en gruppe svindlere i London, der laver såkaldte "long cons".
Forestil dig en moderne udgave af "The Sting"...

Serien er lavet af det samme hold der står bag spionserien "Spooks", der
bliver vist på DR2 om mandagen. Den er også rigtig god, men "Hustle" er
bedre.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mads

Dato : 05-05-07 20:17

wrote:

>jeg er ikke så meget til humor - eller det er jeg men den skal bare kommer
>som en fed bemærkning her & der

Gilmore Girls har en pragtfuld humor på flere plan,
men den kræver næsten at man er god til engelsk,
for ikke alle morsomhederne lader sig oversætte
lige godt.

Greys Anatomy er også meget morsom.

mvh Mads

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-07 06:36

> Gilmore Girls har en pragtfuld humor på flere plan,

Dem har jeg faktisk jeg tror 3 sæsoner ..... men har ikke fået dem set

> men den kræver næsten at man er god til engelsk,

jamen det er jeg !

> for ikke alle morsomhederne lader sig oversætte
> lige godt.
>
> Greys Anatomy er også meget morsom.

Hmmm jooooooee mrn jeg er ikke så meget til morsomheder - det skal lige
komme som en fed og gerne tør bemærkning her og der
som f.esk fra desperat hous wiweive hvor elskeren siger og snart vil hun
høre på det rock n roll som alle går og snakker om - det kan til gengæld
more mig i flere dage :)

men dybeste set er jeg et kedeligt menneske der for det meste sværger til
det her med de for hianden til sidst :)

Fra : Mads

Dato : 06-05-07 08:54

On Sun, 6 May 2007 07:36:05 +0200, "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com>
wrote:

>Dem har jeg faktisk jeg tror 3 sæsoner ..... men har ikke fået dem set

What? Kan du så komme igang. Skam dig.

>Hmmm jooooooee mrn jeg er ikke så meget til morsomheder - det skal lige
>komme som en fed og gerne tør bemærkning her og der

Der er masser af både tør og underfundig humor i både Gilmore og
Greys. Jeg synes virkelig at du skal give de to en chance.

mvh Mads

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 04:12

> What? Kan du så komme igang. Skam dig.

hæ hæ skal lige finde dem har over 3000 dvd er .....

> Der er masser af både tør og underfundig humor i både Gilmore og
> Greys. Jeg synes virkelig at du skal give de to en chance.

Greys kender jeg ikke men jeg ser frem til gilmore gilrs

Fra : PerX ...

Dato : 05-05-07 22:23

In article <463a7112$0$23137$c3e8da3@news.astraweb.com>, usnet1
@gmail.com says...
> [...]
>
> så her er et udvalg : http://thepiratebay.org/tv
> bare rolig hvis de er gode så køber jeg dem ....

Der er en som hedder Porno Valley, det må da lige være en for dig hva?
*g*

Ellers er der jo Heroes.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-07 06:37

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> @gmail.com says...

> Der er en som hedder Porno Valley, det må da lige være en for dig hva?

jamen jeg har hentet afsnit 1&2 for at se hvad det er for noget så ...

Fra : John Sahl

Dato : 05-05-07 23:33

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> housweives s3 så skal jeg lige igennem 10 afsnit af Lost & ca. det
> samme af prison break men nu er jeg jo ikke en mand der går

Supernatural, Heroes og Jericho måske?

--
John Sahl

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-05-07 06:40

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Supernatural, Heroes og Jericho måske?

Supernatural der har jeg ihvertilfælled nogen dvd er der ligger retsen
kender jeg ikke - men vil se på sagen
og jeg er ved at køre flad nu Thi jeg køre på de sidste 10 tilgængelige
afsnit af lost også mangler jeg 4 prison break men så er jeg på bar bund
nahh jeg har lige 20 afsnit af medium der helt er en serie efter mit hjerte
:)

Fra : John Sahl

Dato : 06-05-07 09:13

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> tilgængelige afsnit af lost også mangler jeg 4 prison break men så er
> jeg på bar bund nahh jeg har lige 20 afsnit af medium der helt er en

Så må du snuppe Ghost Whisperer også, det er lidt i samme genre.

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 03:52

> Så må du snuppe Ghost Whisperer også, det er lidt i samme genre.

jaaeee men det der bære medium er patricira arquette - hun gør det skide
godt ...