Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Polaroid kamera og film?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 10-05-07 21:13

Er film til sådan en fætter virkelig så dyrt som kr. 20,- pr. billede? Fandt
denne side:
http://www.batterystore.dk/pl/Foto_Polaroid_1438.aspx?gclid=CMOG48uzhIwCFRP3EAodNXpZvw

Hvad kan alternativet være til et hurtigt "her og nu" billede, som man kan
skrive på?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-05-07 23:34

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
>
> Hvad kan alternativet være til et hurtigt "her og nu" billede, som

Man burde kunne få filmen LIDT billigere.. Mener dem vi sælger koster ca.
15kr billedet. Finder man noget billigt internet-shop kan det garanteret
gøres billigere.. Men polaroid 600 er nu desværre en dyr type film :)

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 11-05-07 06:34

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
>

> Hvad kan alternativet være til et hurtigt "her og nu" billede, som man

Et alternativ (godtnok i form af et helt andet system) er et
digitalcamera forbundet direkte til én af de små fotoprintere som Canon
Selphy, Kodak Easyshare, Olympus ?, Sony Picture Station. Det krævet at
kamera og printer kan snakke sammen, eller at man overfører billedet via
et flash-kort. Jeg ved ikke så meget om disse printere, men nogle af
modellerne er batteridrevne så de kan køre uden 230V forsyning...

--
Venlig hilsen
Kurt Kjær Jensen